וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביסדריס: "לא יודע מאיפה קור הרוח"

הדס גרינברג

6.1.2011 / 10:27

החלוץ הפתיע אפילו את עצמו כשהיה גיבור העפלתה של קרית שמונה לגמר הטוטו עם שער ופנדל: "חשבתי שאיינוגבה עצר"

אומנם במסגרת הליגה לעירוני קרית שמונה אין הרבה סיבות לחייך לאחרונה, אך אתמול (רביעי) שוב חזר לה החיוך לפנים, ובגדול. זאת בזכות ההעפלה לגמר גביע הטוטו אחרי ניצחון בפנדלים על בני יהודה. הווינר של הערב היה ללא ספק החלוץ הצעיר, שלומי אביסדריס, שנכנס במהלך המחצית השנייה וכבש את שער השוויון של קבוצתו בדקה ה-94, שער שהוביל את קבוצתו להארכה ולאחריה לפנדלים. אביסדריס כבש את הפנדל האחרון והמכריע שהעלה את קבוצתו לגמר. החלוץ הצעיר, שממעט לקבל את הקרדיט מרן בן שמעון, התייחס למשחקו ואמר, "איזה כיף, איזה כיף, הכי כיף להבקיע שער בתוך תוספת הזמן, בטח כשזה גול שוויון שנותן לנו אפשרות להארכה. אני שמח שהחזקנו מעמד בהארכה והגענו לפנדלים".

"כשנכנסתי, רן אמר לי לשמור על הכדור, להניע אותו מהר. הוא אמר לי שיהיה עוד מצב הבקעה לזכותנו ושאני אעשה את זה, ואכן כך היה", הוסיף אביסידריס. החלוץ סיפר על השניות לפני הפנדל המכריע בסיום: "לא חשבתי על כלום, לא יודע מאיפה קור הרוח. זה פשוט לעצום עיניים ולבעוט, לא ממש הסתכלתי על הבעיטה. בכלל חשבתי שאיינוגבה עצר לי את הכדור, אבל זה נכנס".

"ברור שזה משחק שהוא המשך ישיר לעונה הטובה שלנו ועכשיו הפנים כבר קדימה ליום שבת", הוסיף אביסדריס. "יש לנו משחק מאוד חשוב בליגה נגד אשדוד ואין ספק ששלוש נקודות בבית מאוד חשובות וזה ייתן לנו כוח לחזור למסלול, שבו היינו בתחילת העונה. חייבים לנצח בשבת, זה מה שאנחנו צריכים לעשות".

שחקן נוסף שהציג אתמול יכולת טובה ומנע ניצחון של בני יהודה הוא השוער דני עמוס, שעצר פנדל של אסי בלדוט, פנדל שהיה יכול לשלוח את חבריו הביתה. פנים חדשות שנראו אתמול על כר הדשא ולבשו את מדי קרית שמונה הוא הקשר אביב דדון, שהפתיע לטובה. באשר לנבחן הנרי מולנגה הזמבי, ששיחק אתמול 120 דקות, בקבוצה מעוניינים להחתימו וצפויים להכריז על כך בקרוב. אחרי ששחררה באופן רשמי וסופי את החלוץ קיילב אקוונוגו, כפי שפורסם בוואלה!, גם החלוץ זוראן באלדובלייב צפוי לעזוב. באלדובלייב צפוי לעזוב סופית לאחר המשחק בשבת מול אשדוד, ובקבוצה כבר קנו לו כרטיס טיסה לכיוון אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully