וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינס יאנג שוחרר מטנסי

אורי שר

6.1.2011 / 9:39

הבעלים באד אדמס הודיע כי הקוורטרבק לא ישוב ב-2011, גם ג'ף פישר מתנדנד. פייר תומאס ב-IR, הסיינטס בבעיית ריצה


וינס יאנג שוחרר מטנסי. הבעלים באד אדמס הודיע שיאנג לא יהיה הקווטרבק של הקבוצה, ושהחיפוש אחר שחקן פרנצ'ייז אחר מתחיל כעת. הצעד הזה מראה מחויבות מסוימת כלפי המאמן ג'ף פישר מצד הבעלים, אך זה הצהיר שגם הסטאטוס של פישר נבחן. יאנג נבחר בדראפט 2006 שלישי על ידי טנסי ובאותה עונה הוביל אותה לשמונה ניצחונות, שישה מהם ברצף. ב-2007, עונתו השנייה, החלו בעיות שלא קשורות לפוטבול עם יאנג שכללו הפרות חוק והידרדרות במצבו הנפשי. מאז הוא לא היה יציב בריאותית ומקצועית, ובשבוע 11 מול וושינגטון נפצע, הוחלף על ידי פישר ונטש את חדר ההלבשה מאוכזב וכועס. זריקת הציוד ליציעים היא זו שכנראה חתמה את פרק טנסי בקריירה שלו.

צרות בעמדת הרץ האחורי בניו אורלינס. כריס אייבורי סיים את העונה בתחילת השבוע, וכעת הוכנס לרשימת הרזרבות גם פייר תומאס, שהיה פצוע ועשה קאמבק קצר ולא מוצלח. רג'י בוש וג'וליוס ג'ונס יהיו שני נושאי הכדורים העיקריים של הסיינטס, ונראה שדרו בריס יצטרך לעבוד שעות נוספות באוויר.

מאמן אוניברסיטת מישיגן ריץ' רודריגז פוטר ממשרתו, לאחר שלוש עונות מאכזבות בהן מאזן הקבוצה עמד על 22:15. למישיגן יש את הקבוצה המנצחת ביותר בהיסטוריה של המכללות, עם 884 ניצחונות ב-73.5 אחוזים, שניהם שיאי מכללות. למישיגן 11 תארי אליפות, ש-שישה מהם הושגו בתחילת המאה שעברה תחת אימונו של פילדינג ה. יוסט. עם עבר מפואר כזה די ברור מדוע החליטו במישיגן להיפטר מרודריגז ולקנות את יתרת חוזהו. עם זאת, העתיד של רודריגז עשוי להיות במקצוענים, כשהדיבורים על היותו מועמד בסן פרנסיסקו כבר החלו.

הפורטי ניינרס פנו גם לג'ים הארבו, כשמיאמי עדיין חזק בתמונה. בעלי הדולפינס ג'ים רוס טס לאזור המפרץ, שם הוא מנסה לשכנע את הארבו לחתום. בשלב זה ברור שטוני ספראנו לא ימשיך במיאמי בעונה הקרובה. וייד פיליפס, שאימן את דאלאס ופוטר באמצע העונה, ישמש מתאם ההגנה של יוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully