וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת רוצה את פרדי דוד גם לעונה הבאה

5.1.2011 / 23:58

המאמן צפוי להמשיך עונה נוספת. שביעות רצון מפרדה: "משחק גדול שלו, ההשעיה עזרה". ההנהלה לשחקנים: "תביאו תואר"

שביעות הרצון הגדולה במכבי פתח תקוה מהניצחון הערב (רביעי) על מכבי תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו (1:4), הביאה להחלטה עקרונית להמשיך את ההתקשרות עם המאמן פרדי דוד גם בעונה הבאה. גורם במועדון אישר כי לקראת חודש אפריל המאמן צפוי לקבל הצעה להארכת חוזה. "הוא מוציא מהקבוצה את המקסימום, כבר שנים שלא היה מאמן שמכוון בצורה נכונה כל כך את הקבוצה ומצליח עם הצעירים", אמרו במועדון.

במועדון היו מרוצים מאוד מהיכולת שהפגין הקשר דני פרדה. "זה היה אחד המשחקים הגדולים שלו מאז שעלה לקבוצה הבוגרת, אם לא הטוב שבהם. כנראה שההשעיה עזרה לו", נאמר על הקשר, שרק לאחרונה הושעה מהקבוצה וירד לאמן קבוצת ילדים. פרדה עצמו רצה לצאת לבלגיה בחלון ההעברות, אבל נראה שימתין.

דובב גבאי שכבש צמד זכה למחמאות ובמועדון היו רוצים להשאירו, אך החלוץ לא ממהר לחתום על הארכת חוזה. גבאי יהיה בתום העונה שחקן חופשי. היו"ר משה זוארץ נכנס בסיום לחדר ההלבשה ולחץ את ידי השחקנים. בהנהלת הקבוצה הבהירו הערב לשחקנים: "אנחנו עם הפנים לגמר. צריך לעלות ולנצח. תביאו תואר למועדון". עומר דמארי לא שותף במשחק והבהיר זאת לצוות המקצועי, שלא רצה לסכנו. מחר אחר הצהריים תשוב הקבוצה להתאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully