וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי לוי: "היו שמועות לגבי בנק הימורים בכפר סבא"

אושרי לוי התייחס לפרשת דה סילבה, בלי קשר לחשדות נגד הבלם. אוחנה: "ידעתי שירדנו ליגה לא ממניעים ספורטיביים"

גם בהפועל כפר סבא סערו היום (רביעי) הרוחות בעקבות מעצרו של לירון זרקו. כזכור נעצר שחקן הקבוצה לשעבר בחשד שסחט ואיים על דגלאס דה סילבה, עימו שיתף פעולה במדי הירוקים. החשד הוא שזרקו ואביו דרשו מהברזילאי מאות אלפי דולרים ואיימו עליו שאם לא ייעתר לדרישתם, יפיצו בתקשורת מידע מביך אודותיו. על פי החשד, השניים איימו על דה סילבה שיחשפו שמכר משחקים כששיחק בהפועל כפר סבא ובהפועל תל אביב ויפרסמו תמונות מביכות שלו עם נשים.

בלי שום קשר ישיר לסיפור, הרבה מאוד יוצאי הפועל כפר סבא, בה שיחקו יחד זרקו ודה סילבה, היו נסערים. אושרי לוי, שעמד בשער הקבוצה בעונת 2006/7 והואשם בעצמו במכירת משחקים, האשמות מהן זוכה לאחר מכן, אמר הערב לתכנית 'היציע הצפוני' עם שלומי ברטלר ברדיו 'קול רגע': "יש לי תחושת בטן שהסיפור הזה לא הולך להיגמר בצורה חיובית להפועל כפר סבא. גם אני נשאלתי שאלות על אותם אנשים באותם חדרי חקירות. כל ההתנהלות של הפועל כפר סבא תמוהה מאוד. הדרך שהם רצו להיפרד ממני, שגלגלו את הפרשיה ושיתפו פעולה עם אותם אנשים וחוקרים כדי להיפרד ממני. אם הממונה על החקירה הזאת היא היחידה הכלכלית היא תחקור את הפרשיה הזו עד תום".

"אני זוכר את השיחה עם אלי טביב", המשיך לוי. "הוא יושב מולי ואומר לי: 'אושרי תקשיב, לפני שאני מפוצץ את כל הפרשה בוא נחתום על העזיבה שלך'. הסתכלתי עליו, וחשבתי: יכול להיות שאדון אלי טביב מוכן שמישהו שמוכר משחקים - כמו שהדביקו לי - יסתובב חופשי בכדורגל הישראלי, והוא יודע מזה? לא הבנתי מה הוא מבקש ממני. אמרתי לו: 'אם אתה לא הולך למשטרה, אתה פושע', יצאתי מהחדר והלכתי משם".

לאחר מכן אמר לוי לוואלה! ספורט: "באופן כללי היו שמועות שהיה בנק הימורים, אבל אני לא רוצה להרחיב. לא היו חסרים אנשים שיתעסקו בהימורים לא חוקיים. אתה חושב שההתאחדות לא ידעה? זה ידוע. אושרי לוי לא המציא את הכדורגל. לצערי זה קורה הרבה בכדורגל הישראלי. שמעתי על לא מעט שחקנים שמתעסקים עם זה. אני יכול לומר בוודאות שאם הייתי יודע שאותם אנשים שנמצאים תחת הפרשיה הזאת אשמים, הייתי קם וזועק. אותו דבר נגד כל אחד שיפגע ברוח הספורט".

"ביני לבין טביב הייתה שיחה מאוד קשה", המשיך לוי. "הוא הטיח בי דברים מאוד חמורים. וזהו הייתה שיחה מאוד קשה. כשיצאתי הבנתי שנתפר משהו מאחורי גבי. משהו מסריח בסיפור שלי".

לגבי הפרשה החדשה אמר לוי: "אני לא רוצה להכפיש לפני שקורה משהו. ייאמר שנכנסתי לחדר חקירות ונחקרתי שעות על גבי שעות, היתרון שלי, הקרקע היציבה, הייתה קרקע האמת. עם מה שאני יודע שיתפתי פעולה. כשאתה יושב מול חוקר וחשוד במשהו, אז חובת ההוכחה היא עליהם. יכולתי לשבת לשתוק במשך שעות ולא לעשות כלום, אבל שיתפתי פעולה והם רשמו דפים על גבי דפים, ניהלו יומן. מה עשיתי? דיברתי רק על עצמי. הם שאלו על אותם שחקנים שמעורבים עכשיו, אבל לא הייתה לי תשובה לומר להם".

אוחנה: "ידעתי שירדנו ליגה לא ממניעים ספורטיביים"

בלי שום קשר לפרשה, בהפועל כפר סבא נאמרו הבוקר הרבה מאוד דברים בלהט האירוע. גורם בכפר סבא שהיה בקבוצה בעונת הירידה ב-2007/8 סיפר: "זה לא חדש לנו. תמיד ידענו ששחקנים מכרו אותנו באותה עונה. הלוואי ותיפתח תיבת הפנדורה הזאת והאמת תצא לאור".

אלי אוחנה, שאימן את הקבוצה בעונת הירידה, אמר: "האמת שלי היא ברורה והיא שירדנו ליגה לא ממניעים ספורטיביים. אני לא מופתע מכל הדברים כי תמיד ידעתי אותם והם היו ברורים לי. הבעיה שלי היא שאלה דברים שלא ניתנים להוכחה ותמיד נחיה עם תחושת הבטן הזאת ולא יותר מזה".

כאמור, אין להשליך בין הדברים של אושרי לוי ושל אוחנה לחשדות לגבי דה סילבה וזרקו.

עו"ד אבי חימי, נציגו של דה סילבה, מסר בתגובה: "דגלאס דה סילבה הוא ספורטאי למופת, ששומר על אורח חיים ספורטיבי ומקצועני. אם יש שמועות, אלה רק שמועות מופרכות ובימים הקרובים הוא יעלה על המטוס לאוסטריה וכל הסיפור הזה יישכח". נציגו של זרקו, עו"ד ברק כהן, סירב להגיב.

עדכון ראשון: 18:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully