וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מלמיליאן רוצה להשאיר את גונזאלס

5.1.2011 / 15:11

מאמן בית"ר ירושלים מוטרד מעזיבת הבלם ויציע לו להישאר עד שהקבוצה תברח מהתחתית. טרטיאק מבוקש בקבוצות נוספות

בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) אימון קל לאחר משחק האימון אתמול נגד הנבחרת הצעירה (0:0). בקבוצה עסוקים בעיקר בנסיונות החיזוק בשחקני הגנה כאשר המאמן אורי מלמיליאן הפתיע בימים האחרונים ואמר לאנשים במועדון כי הוא מעוניין לשוחח עם כריסטיאן גונזאלס ולנסות לשכנע אותו להישאר מעבר ל-16 בינואר, תאריך העזיבה שלו. מלמיליאן אמר לאנשים במועדון: "אם לא נמצא בלם אנחנו עלולים להיות בצרות. הוא מתגעגע למשפחה? אני מכבד את זה, אבל גם הוא צריך לכבד את החוזה שהוא חתם עליו. אם הוא יסכים להישאר, ברגע שנצא ממאבקי תחתית, אשחרר אותו למשפחה לפני תום העונה. אפשר להגיע להבנה כי גם המועדון חשוב כאן לא רק השחקן". למרות דבריו של מלמיליאן, לא נראה כי גונזאלס האורוגוואי ייעתר לבקשה שכזאת.

מהאימון נעדרו אבירם ברוכיאן וחן עזריאל החולים, כמו גם דריו פרננדז החולה שהגיע למתחם האימונים. קובי מויאל עדיין סובל ממתיחה חזקה ולא ברור אם יוכל לשחק ביום שני מול מכבי תל אביב. שיחת היום במועדון הייתה פיטוריו של אבי נמני ממכבי תל אביב וההשפעה של המהלך על המשחק הקרוב.

מלמיליאן אמר בתום האימון: "אם הם יהיו טובים יגידו שזה השפיע לטובה ואם הם יפסידו יגידו שזה השפיע לרעה. אני חושב שזה טוב לנו שהם יבואו בטירוף". לקראת סיום האימון לקח מלמיליאן הצידה לשיחה את מתן בראשי ונראה כי המאמן מבין שבמצבת הבלמים הנוכחית הוא יהיה חייב להשתמש גם בבלם הצעיר ולתת לו דקות משחק.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "בסך הכל הם קבוצה טובה ופיטורי מאמן תמיד מביאים חידוש והתלהבות וזה לא לטובתנו. אבל גם ככה לא היינו פייבוריטים ואנחנו נבוא לשחק חזק ואחראי ולהוציא אותם משיווי משקל כי אם ההתלהבות שלהם תתחבר למשחק שוטף אז נהיה בצרות".

מגן הקבוצה, ליאור ראובן, שפלט כמה מילים לשופט במשחק גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה הורחק משני משחקים בפועל וייעדר מהמשחק בשני. מי שאמור לפתוח בהרכב הוא אלי דסה שמסיים השבוע טירונות ויחזור להתאמן בסוף השבוע.

בנוגע לחלוץ סרגיי טרטיאק, סוכנו של השחקן אמור לשבת עם איציק קורנפיין ביומיים הקרובים ולנסות לסכם את תנאיו של השחקן. למרות הרצון של בית"ר להגיע להבנות עם השחקן, מספר קבוצות בליגת העל כבר קיבלו פניות לגביו ומחכות להתפתחויות עם בית"ר. בתחילת שבוע הבא צפוי לנחות להתרשמות בלם יווני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully