וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקת במכבי ת"א סביב עתידו של ריצ'ארד הנדריקס

5.1.2011 / 20:59

שמעון מזרחי סבור כי יש להשאיר את האמריקאי, פדרמן מעדיף לשחררו. פואנלברדה תנסה לשכנע את השחקן לעבור לשורותיה

שחקן מכבי תל אביב ריצ'רד הנדריקס ממשיך להתקרב לקבוצת פואנלברדה הספרדית, בה שיחק בעונה שעברה טל בורשטיין. כזכור, הקבוצה הביעה התעניינות בשחקן לאחרונה, כאשר גם במכבי עולים קולות של רצון לשחרר את השחקן. היום רכשה קאחה לברואל את אסטבן באטיסטה מפואנלברדה תמורת כ-850 אלף דולר והחתימה אותו עד תום העונה, מה שעשוי לזרז את הגעתו של הנדריקס לספרד.

החלטה סופית לגבי עתידו של הנדריקס אמורה להתקבל בקרוב, כאשר לוואלה! ספורט נודע כי סוגיית הפורוורד האמריקאי הביאה לאחרונה לחילוקי דיעות בקרב הנהלת מכבי תל אביב. היושב ראש שמעון מזרחי סבור כי להשאיר את הנדריקס בקבוצה, בעוד דייויד פדרמן דווקא תומך בשחרורו. גם המאמן דייויד בלאט היה מעדיף לראות את הפורוורד האמריקאי נשאר בקבוצה, אולם גם לפני צירופו של מילאן מצ'באן הבהירה הנהלת המועדון למאמן כי יש בכוונתה לשחררו מהסגל. אחרי המשחק מול מכבי ראשון לציון צפויה הנהלת מכבי תל אביב להיפגש, ולא מן הנמנע כי תתקבל החלטה לשחרר את השחקן.

גורם בסביבת השחקן טען היום בשיחה עם וואלה! ספורט: "לאור ההתאקלמות האיטית של מצ'באן והבית הקשה אליו הוגרלה מכבי עם ברצלונה, לה קו קדמי עמוק מאוד, ייאבק הצוות המקצועי על הישארותו של הנדריקס בקבוצה. אנחנו מעריכים שהוא יהיה כאן".

יש לציין כי עזיבתו של הנדריקס תלויה גם ברצונו שלו, משום שלא ניתן להכריח אותו לעבור לספרד. ביממה הקרובה ינסו אנשי פואנלברדה לשכנע את האמריקאי לחתום בשורותיהם. כידוע, הנדריקס חתום במכבי תל אביב על חוזה לשנתיים ומסתמן כי אם אכן יעזוב בסוף, הצהובים ישאירו את האופציה להשיבו בעונה העונה.

עדכון ראשון: 12:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully