וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קו ערפאת חזר פצוע מחופשת המולדת

הדס גרינברג

5.1.2011 / 12:13

חלוץ עכו יצא בריא לחופשתו, אך שב עם שבר בעצם הבריח. בנימין לא קיבל עדיין אישור לצאת למחנה האימון של זוריה לוגאנסק

הצרות ממשיכות לפקוד את הפועל עכו. אחרי הפרשה הארוכה והלא נאה וחילופי הדברים בין המאמן אלי כהן ליו"ר המועדון ציון ויצמן, שבסופו של דבר נסגרה, נוספה בעיה למועדון עם פציעתו המוזרה של החלוץ ג'קו ערפאת.

ערפאת, שחזר אמש (רביעי) לישראל באיחור מחופשת המולדת שלו בטוגו, אובחן כסובל מפציעה בכתף. הבוקר עבר החלוץ צילום והתברר כי הוא סובל משבר בעצם הבריח, מה שיגרום לו להיעדר לפחות לתקופה של שבועיים מהמגרשים. המעניין בסיפור הוא שערפאת עזב את ישראל בריא, ובמועדון שוברים כעת את הראש ומנסים להבין כיצד נגרמה הפציעה לחלוץ.

מעבר לתהייה, בעכו ייאלצו להתמודד עם חסרונו של החלוץ כבר במפגש הליגה ביום שבת הקרוב בבית נגד הפועל פתח תקוה. מי שאמור לתפוס את מקומו של ערפאת בחוד, לצידו של רועי דיין, הוא מוחמד כליבאת, שהחליף אותו גם במחזור האחרון וזאת לאור היכולת הטובה שמציג כליבאת.

גם הקשר איברהים עבדול-ראזאק, ששב, כמו ערפאת, באיחור לארץ, חזר להתאמן עם הקבוצה, אבל עדיין לא ידוע האם ייכלל בסגל במשחק הקרוב. בהתאם לכושרו, יחליט אלי כהן עד האימון המסכם האם להכלילו. ייתכן שבלית ברירה עבדול ראזאק ייכלל בסגל מכיוון הקשר ליעד אלמליח סובל מפציעה בגב וגם הוא בספק למשחק.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר בן בנימין, שקיבל הצעה מהקבוצה האוקראינית זוריה לוגאנסק, הוזמן להגיע למחנה האימונים של הקבוצה שייערך באמצע החודש בטורקיה. יש לציין כי בנימיין לא קיבל עדיין אישור לצאת למחנה האימון של הקבוצה מיו"ר המועדון ציון ויצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully