וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של לירון זרקו הוארך בחמישה ימים

הכדורגלן ואביו חשודים שדרשו מדגלאס דה סילבה מאות אלפי דולרים ואיימו שיחשפו כי מכר משחקים. הבלם הפקיד דרכונו

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

משטרת ישראל פתחה בחקירה בחשד שדגלאס דה סילבה נסחט ואוים על ידי הכדורגלן לירון זרקו ואביו. מהמשטרה נמסר הבוקר (רביעי) כי בעקבות מידע שהתקבל בזרוע הכללית של היחידה ללוחמה כלכלית - להב 433, נפתחה חקירה סמויה במהלכה בוצעה פעילות מבצעית בשעות הלילה.

אתמול בערב (שלישי) קיבלה המשטרה תיק על סחיטה באיומים של דה סילבה, זאת לאחר שהאחרון שכר מאבטחים לביתו. דה סילבה עצמו לא הגיש תלונה למשטרה, אך בשעות הלילה נערך לו תשאול במשטרה על חשד שהוא נסחט באיומים. בשעה 5:00 בבוקר הוחלט לזמן את לירון זרקו ואביו לחקירה. במהלך היום ליוו את דה סילבה שי אבוטבול והמקורב לקבוצה, קובי סידי. בתוך כך, דרכונו של דה סילבה הופקד במשטרה לפחות עד ההחלטה ביום ראשון לא יוכל דה סילבה לצאת מהארץ לאוסטריה כפי שהיה בתכנון, לפיו היה אמור לצאת למדינה כבר מחר.

החשד הוא שהשניים דרשו מהברזילאי מאות אלפי דולרים ואיימו עליו שאם לא ייעתר לדרישתם, יפיצו בתקשורת מידע מביך אודותיו. על פי החשד, השניים איימו על דה סילבה שיחשפו שמכר משחקים כששיחק בהפועל כפר סבא ובהפועל תל אביב וכי יפרסמו תמונות מביכות שלו עם נשים. לפנות הבוקר, נעצרו שני החשודים בבתיהם ובשעת הצהריים הובאו להארכת מעצר בפני שופט בית משפט השלום בראשון לציון.

מעצרו של זרקו הוארך בחמישה ימים ואילו האב שוחרר לשבעה ימי מעצר בית בערבות עצמית של 20 אלף שקל וערבות צד ג' של עשרת אלפים שקלים. סנגורו של זרקו אמר בדיון: "החשוד חסר עבר פלילי, בחור צעיר, אין לו מעורבות בפלילים. עד כמה שבית המשפט שיש להשאירו במעצר, אני חושב שאין מידתיות או פרופורציה בין ימי המעצר המבוקשים לבין השלמת החקירה". בסיום הדיון אמר אביו של זרקו: "הכל יתבהר בסוף, השופט תמיד צודק".

דה סילבה, 26, שיחק בישראל מאז קיץ 2005, כאשר בשלוש העונות הראשונות שלו שיתף פעולה עם זרקו בכפר סבא. בשבועות האחרונים הושלמה עסקת העברתו מהפועל תל אביב לרד בול זלצבורג האוסטרית. הבלם אמור לצאת מחר לזלצבורג, אבל בשלב זה לא ברור אם אכן ייצא מכיוון שהפקיד את דרכונו במשטרה. נציגים מהנהלת הפועל תל אביב הגיעו לביתו של דה סילבה בכוונה לחזק את ידיו ולעזור לו למצוא פתרון לסיטואציה.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "קיבלנו את ההודעה בהפתעה. אנו סומכים על משטרת ישראל שתמצה את החקירה ונשתף פעולה ככל שנידרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully