וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: דודו ביטון חתם לשנתיים וחצי בשרלרואה

5.1.2011 / 11:32

החלוץ הפך רשמית לישראלי החמישי בבלגיה: "כל שחקן חולם להגיע לאירופה". טוברוק תקבל תמורתו חצי מיליון יורו

עכשיו זה סופי ורשמי. דודו ביטון חתם הבוקר (רביעי) לשנתיים וחצי בשרלרואה לאחר מו"מ ארוך. הקבוצה הבלגית, שמדורגת במקום האחרון בליגה, תשלם תמורתו חצי מיליון יורו לבית"ר טוברוק כאשר הפועל פתח תקוה תקבל חמישה אחוזים מהעסקה.

ביטון חתם על חוזה שכולל מענק הישארות של 25 אלף יורו ומענק חתימה של 30 אלף יורו. בנוסף, השחקן חתם גם על מענק שערים, שבמסגרתו יקבל מענק אם יבקיע מספר מינימלי של שערים עד תום העונה. בסך הכל, מוערך חוזהו בכמעט 200 אלף יורו בעונה.

ביטון, 22, כבש העונה 12 שערים במדי הפועל פתח תקוה לפני שהחליט לצאת לראשונה בקריירה שלו לאירופה. החלוץ הצעיר הופך לישראלי החמישי בבלגיה אחרי אליניב ברדה (גנק), שלומי ארבייטמן (גנט), רמי גרשון (קורטרייק) וחברו לקבוצה איתן טיבי, שדווקא מועמד לחזור לישראל. בימים הקרובים צפויים להצטרף לשרלרואה גם הקשר תמיר כחלון, שעסקת השאלתו ממכבי תל אביב סוכמה, והבלם מתן אוחיון ממ.ס אשדוד.

כזכור, אתמול אישרה שרלרואה לתקשורת הבלגית כי ביטון סיכם אצלה לעונה הבאה. החלוץ נסע לפנות בוקר לבלגיה יחד עם סוכנו דודו דהאן ונפגש שם עם נשיא המועדון. בהפועל פתח תקוה ניסו אתמול למנוע את המעבר, אבל אם במועדון לא יפקססו את השחרור הבינלאומי שלו בזמן, טוברוק תדרוש מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לחתום במקומה על ההעברה הבינלאומית.

"כל שחקן חולם להגיע לאירופה, אני שמח מאוד שזה קרה ומקווה להצליח ולעזור לשרלרואה להישאר בליגה", אמר ביטון הנרגש לאחר החתימה. "אני מודה להפועל פתח תקוה על התקופה היפה שלי בקבוצה ומבטיח לעקוב אחריה מקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully