וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבאלישווילי ומשומר יזמינו את השחקנים לארוחה

5.1.2011 / 11:11

במכבי חיפה בחרו בעונש קל לחלוץ והמגן שהתעמתו. אלישע לוי לשחקנים: "מרוצה מההתנהלות". בנאדו לא התאמן בגלל מחלה

מגן מכבי חיפה אייל משומר והחלוץ ולדימיר דבאלישווילי יזמינו את שחקני הקבוצה לארוחה בעקבות העימות ביניהם במהלך מפגש השחקנים לפני המשחק מול מכבי תל אביב. במכבי חיפה החליטו כי השניים לא ייענשו בחומרה וציינו כי "עימותים קורים בכל קבוצה. הוחלט להעניש את השניים בדרך של מפגש קבוצתי".

"אני מרוצה מאיך ששיחקנו", אמר המאמן אלישע לוי באסיפה שקיים לפני אימון הבוקר (רביעי), בהתייחסו לניצחון הגדול על מכבי תל אביב: "היה משחק טוב, ומלבד התוצאה אני מרוצה מאיך שהתנהלנו לפני המשחק. צריך להמשיך ככה". לגבי המקרה של משומר ודבלאישווילי אמר המאמן: "זה לא צריך לקרות, אבל לא צריך לעשות מזה ביג דיל. הם יזמינו לארוחה ובזה זה נגמר".

אריק בנאדו ואמיר אדרי נעדרו מהאימון בעקבות מחלה. בנאדו יהיה כשיר למפגש מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון ויפתח בהרכב. תומר חמד, יניב קטן ואייל גולסה ערכו אימון חלקי.

אלישע לוי יחליט בימים הקרובים האם להקפיא את המגן פיטר מסיללה ולהחתים זר נוסף בקבוצה. כך או כך, במועדון בונים על טאלב טואטחה כמגן העתיד של הקבוצה. במהלך השבוע הקרוב יוזמנו מספר שחקנים לשיחות בעקבות סיום ההתקשרות עימם בסוף העונה. עם משומר נערכה שיחה ראשונית בעניין, ופגישה נוספת בעניין תתקיים בקרוב במטרה להגיע לסיכום לגבי המשך ההתקשרות. הדברים אמורים גם לגבי ג'ון קולמה, תומר חמד וגוסטבו בוקולי. קולמה וחמד אמורים לקבל זימון לשיחות השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully