וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טיבי וברוך דגו בדרך לקרית שמונה?

הדס גרינברג

5.1.2011 / 10:37

בלם שרלרואה וקשר אפולון לימסול הוצעו לקבוצה והמאמן רן בן שמעון שוקל לצרפם. מבחן אחרון לניאמבה מולנגה בגביע הטוטו

בלם שרלרואה, איתן טיבי, הוצע לקרית שמונה. טיבי (23), שחתם בקיץ האחרון לשנתיים בקבוצה הבלגית הוצע לקבוצה הצפונית. הבלם הצעיר מעוניין לשוב לארץ, ככל הנראה בשל קשיי הסתגלות. בקרית שמונה בוחנים את ההצעה ויתכן שטיבי יצטרף לקבוצה. רן בן שמעון מחפש כבר תקופה ארוכה שחקן הגנה ורסטילי שמסוגל למלא מספר תפקידים, אך נכון לעכשיו מי שכנראה יוחתם בעמדה זו הוא הזמבי הנרי ניאמבה מולנגה שנבחן בקבוצה ומציג יכולת טובה. יחד עם זאת, אין הדבר אומר כי טיבי יירד מהפרק לאור העובדה כי מדובר בשחקן ישראלי. מולנגה יבחן היום (רביעי, 17:30, שידור חי בספורט 5) בפעם האחרונה במשחק חצי גמר גביע הטוטו מול בני יהודה ואם לא יאכזב הוא יוחתם בקבוצה.

שחקן נוסף שהוצע לקרית שמונה הוא הקשר ברוך דגו שלא נמצא בתוכניות של אפולון לימסול הקפריסאית. אפולון מעוניינת לשחרר את הקשר, ובן שמעון, שמחפש גם חיזוק לחלק ההתקפי, שוקל את ההצעה. בימים הקרובים צפוי המאמן לקבל החלטה בנוגע לטיבי ודגו.

בתוך כך, בשעה זו עושה הקבוצה את דרכה מקרית שמונה למלון כפר המכביה במרכז שם תשהה הקבוצה עד למשחק חצי גמר גביע הטוטו. אלרואי כהן ו-ויאם עמאשה יעדרו בשל פציעות. ברק בדש צפוי להיכלל בסגל הקבוצה, אך בשל פציעה בכתף ספק אם יפתח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully