וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריץ' רודריגז עוזב את מישיגן?

5.1.2011 / 9:23

המאמן הכושל של הוולברינס צפוי ללכת לאחר שלוש עונות ותבוסה בגייטור בול. קרוליינה תבחר בלאק אם יילך לדראפט

לריץ' רודריגז לא הייתה יותר מדי עדנה בשלוש שנותיו במישיגן. אחת המכללות עם המורשת המפוארת ביותר בפוטבול המכללות ספגה בשבוע שעבר תבוסה חולנית בגייטור בול, 52:14 למיסיסיפי סטייט, ועל פי הדיווחים הראשוניים בתקשורת האמריקאית, הוא פוטר אתמול (שלישי). אלא שהדיווח הזה תוקן לאחר שהמנהל הספורטיבי של המכללה דייב ברנדון אמר כי טרם החליט האם לפטר את המאמן.

אחרי שבחרה את ג'ימי קלאוסן בדראפט שעבר, קרוליינה לא צפויה להסתמך על הקוורטרבק של נוטרדאם לשעבר. הפנת'רס התרשמו, כמו כל היבשת, מאנדרו לאק, ועל פי מקורות יבחרו בו אם יציע את עצמו לבחירה בדראפט. לאק, שהוביל את סטנפורד לזכייה באורנג' בול, טרם החליט אם ימשיך במכללה או שיפנה לכיוון ה-NFL.

ועוד ב-NFL: סינסינטי האריכה את חוזהו של מרווין לואיס. הבנגאלס היו מעוניינים שלואיס ימשיך בקבוצה. חוזהו של המאמן, שהצעיד אותם לעונה מחפירה של 12:4, פג וכעת הוא זכה להארכה שתהפוך אותו למאמן עם הכהונה הארוכה ביותר בתולדות הבנגאלס, אותם הוא מאמן מ-2003.

פייטון מאנינג לא ממש נסחף לטראש טוק של רקס ריאן. מאמן הג'טס אמר כי המפגש שלו עם הקוורטרבק של אינדיאנפוליס יהיה "אישי", אולם מאנינג לא חושב כך: "הם קבוצה טובה והוא מאמן טוב עם סכמות אימון מצוינות. אפשר להגיד שהם 'כפי שפורסם' בכל אספקט של המשחק".

עדכון ראשון: 4.1.2011, 22:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully