וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומיאו הודיע למזרחי: תאריך גמר היורוליג לא ישתנה

מזכ"ל המפעל לא נענה לבקשת יו"ר מכבי ת"א להזיז את המשחק שנופל על ערב יום הזיכרון. מזרחי: "לא נשחק בתאריך זה"

הנהלת היורוליג הודיעה היום (שלישי) למכבי תל אביב רשמית כי לא תוכל לשנות את תאריך משחק גמר היורוליג, העתיד להיערך בערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. מוקדם יותר היום נערכה בברצלונה הגרלת שלב הטופ 16 של המפעל, בה לקח חלק גם יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי. מזרחי שוחח עם ג'ורדי ברתומיאו, מזכ"ל המפעל, בעניין הזזת תאריכי המשחקים, אולם ברתומיאו הודיע למזרחי כי התאריכים לא ישונו, וכי מדובר בהחלטה סופית.

אי לכך, חצאי הגמר ייערכו ביום שישי, 6 במאי 2011, ומשחק הגמר ייערך ביום ראשון, 8 במאי 2011, שהוא גם ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. מזרחי כבר מסר בעבר כי גם אם תעפיל מכבי למשחק הגמר, לא תשחק הקבוצה ביום הזיכרון.

דייגו פרננדז מדוברות היורוליג מסר לוואלה! ספורט כי "אכן, למר מזרחי נמסר כי היורוליג לא תוכל, מטעמים רבים, לשנות את תאריך משחק הגמר, וזאת אף שהיורוליג מודעת לחשיבות יום הזיכרון עבור מדינת ישראל".

עם זאת, מהנהלת היורוליג נמסר למזרחי כי במידה שתעפיל מכבי לאירוע, ייערך ניסיון לשנות את שעת המשחק, כך שבכל זאת לא יחפוף את יום הזיכרון. באופן מסורתי נפתח משחק הגמר בשעה 22:00 (שעון ישראל), ולכן כדי שהמשחק לא יתנגש עם יום הזיכרון, על היורוליג יהיה להקדים את שעת הפתיחה לאזור השעה 16:00 - מה שצפוי להיות בלתי אפשרי גם כן, בשל התחייבויות לערוצי הטלוויזיה ולמפרסמים.

שמעון מזרחי מסר לוואלה! ספורט בתגובה כי "במהלך היום האחרון נערכו עם הנהלת היורוליג שיחות מאוד ארוכות בעניין שינוי תאריך הפיינל פור. גם כעת אנחנו עושם כל מאמץ אפשרי כדי לשנות את התאריך, למרות שעדיין לא העפלנו לפיינל פור. אני אומר שוב שבכל מקרה, מכבי לא תשחק ביום הזיכרון".

מנכ"ל מועדון הכדורסל אלי דריקס הוסיף: "קיימנו פגישה עם ברתומיאו וביורוליג ערים לעובדה שזה בעייתי. מכבי תל אביב לא תשחק בערב יום הזיכרון והם מבינים שצריך למצוא פיתרון כדי שמכבי, במידה שתגיע לאירוע ולגר, תוכל להשתתף בו".

* בספרד מדווחים כי תיתכן עסקה, במסגרתה קאחה לבוראל תרכוש את הסנטר אסטבן באטיסטה מפואנלברדה תמורת כ-850 אלף דולר, מה שיוכל להאיץ את החתמתו של שחקן מכבי תל אביב ריצ'רד הנדריקס בפואנלברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully