וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוני הראל גיבש הצעה לרכישת חלקו של טביב

הצעת הראל מתבססת על תשלום מקופת הפועל ת"א, בהמשך הוא צפוי להביא משקיע. רוקי יהיה בלם הרכש של האדומים?

מוני הראל החליט באופן סופי לרכוש את חלקו של אלי טביב בהפועל תל אביב לאור ההתבטאויות של טביב בתקשורת וגיבש הצעה לרכישת חלקו תמורת כ-25 מיליון שקל. הראל צפוי לשלוח בהקדם את ההצעה מתוך כוונה שהכספים שיועברו לשותפו יגיעו מקופת המועדון הנפוחה מההכנסות של ליגת האלופות. גורמים המקורבים לבעלים אישרו כי אכן זו הכוונה של הראל.

במידה וטביב יסכים להצעה, הראל יעמיד את שאר ההתחייבויות של הקבוצה עד תום העונה מהכספים הנמצאים במועדון. בסביבתו של הראל העריכו כי הפועל לא תיפגע ממהלך כזה ובנוסף ינסה הראל להביא משקיע שירכוש לאחר מכן גם את חלקו. בסביבתו של הראל מנסים כבר מספר שבועות להביא אוליגרך שירכוש את הקבוצה ועד סוף החודש אמור הבעלים לקבל תשובה באשר לעניין.

מהראן לאלה הגיע להסדר עם הקבוצה וקיבל היום את כספיו בתיווכו של קובי סידי המקורב לקבוצה. סכום הכסף שניתן לו הוא כ-200 אלף שקל. בהפועל מסרבים כרגע לאשר כי אכן מדובר במענק ובכל מקרה טוענים כי לא מדובר בהלוואה כפי שדרש השחקן בשבוע שעבר. בקבוצה מרוצים מההגעה להסדר שכן לאלה יוכל כעת להתרכז במאמצים להחלים מפציעתו.

ראשי אוהדי הפועל תל אביב ושחקנים בכירים בקבוצה ביקשו מסידי שינהל את הקבוצה ויחליף את גבי קצרה, זאת לאור התערבותו במהלכים הניהוליים של הקבוצה. אחד השחקנים אמר היום: "סידי הוא היחיד שמתפקד לטובת השחקנים ולטובת המועדון. אנחנו מקווים שהוא יקבל על עצמו את התפקיד". למרות מעורבותו של סידי, כרגע לא נראה כי הוא הולך להתמנות לתפקיד ולהחליף את גבי קצרה.

בתוך כך, הפועל תל אביב ערכה היום אימון לקראת המשחק נגד הפועל אשקלון בשבת. רומן רוקי חזר לאימונים מלאים ולצרפתי חיכתה הפתעה כשאלי גוטמן החליט לתרגל אותו כבלם. השאלה שעולה כעת היא האם המאמן מתכנן להשתמש ברוקי במקום הבאת רכש נוסף לקבוצה, כשכל מקרה המאמן ינסה את הצרפתי לפחות בזמן הקרוב. אם גוטמן יהיה מרוצה, לא מן הנמנע כי רוקי יהיה בלמה השלישי של הקבוצה.

למרות זאת, עוד קודם לאימון ניסה גוטמן להעביר מסר מרגיע לאוהדים באתר הרשמי, ואמר: "אנחנו עובדים במרץ להביא שחקן חיזוק לעמדת הבלם. אסי דומב מביא את כל החומר ואז יוסי אבוקסיס ואני יושבים ועוברים עליו יחד איתו. כרגע אין החלטה, אנחנו רוצים להביא בלם שישדרג את המועדון. לא נביא בלם כדי להגיד שהבאנו ולצאת ידי חובה. לזכות הבעלים ייאמר שקיבלנו כל מה שרצינו עד עכשיו וכך יהיה גם כשנמצא את השחקן המתאים להביא. האוהדים יכולים להיות רגועים, יש לנו קבוצה חזקה גם כרגע. אנחנו עובדים שעות נוספות על מנת למצוא שחקן שיחזק את הקבוצה".

עדכון ראשון: 4.1.2011, 18:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully