וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאריסה רוצה להתיר את חוזהו של אבוחצירא

ראשי הקבוצה היוונית מעוניינים לשחרר את החלוץ, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות. הפועל באר שבע בדקה אפשרות לצרפו

החלוץ שמעון אבוחצירא בדרך החוצה מקבוצתו היוונית, לאריסה. גורמים בכירים במועדון אישרו שבימים האחרונים מתנהל מו"מ להתרת חוזהו של החלוץ. זאת, מכיוון שאבוחצירא אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של המאמן הנורבגי יורן אנדרסן. לאבוחצירא חוזה לשנתיים וחצי נוספות, אך בלאריסה ינסו להגיע איתו להסדר כספי בסיומו יהפוך לשחקן חופשי. "אנחנו לא מנהלים מו"מ עם שום קבוצה מישראל. כשהוא יהיה שחקן חופשי, הוא יוכל לעזוב לאן שירצה", אמר גורם בלאריסה.

כזכור, כבר לפני שבועיים הודיע המאמן אנדרסן להנהלה כי הוא אינו מעוניין באבוחצירא. הערב (שלישי) תפתח לאריסה את הסיבוב השני בליגה במשחק חוץ מול אטרומיטוס, אך החלוץ לא נכלל בין 20 השחקנים שיצאו למשחק. אבוחצירא הגיע לקבוצה בקיץ 2009 ובעונה שעברה כבש שלושה שערים וסבל מפציעות. גם העונה הוא ממעט לשחק ורשם רק 176 דקות בליגה בהן לא הצליח למצוא את הרשת.

בתקופה האחרונה ביררו מספר קבוצות ישראליות את מעמדו של החלוץ, אך נרתעו מעלויותיו (שכר של כ-170 אלף יורו לעונה). הפועל באר שבע רצתה מאוד לצרפו, אך לא תוכל לעמוד בשכרו. עם זאת, לא מן הנמנע שאם אבוחצירא אכן יהפוך להיות שחקן חופשי, הנושא ייבדק שוב על ידי ראשי הקבוצה הדרומית. גם מכבי חיפה בדק את האופציה לצרף את השחקן, אך העניין ירד מהפרק מסיבות מקצועיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully