וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון מזרחי: "מהיום מתחיל עידן חדש במכבי ת"א"

חלוץ העבר הגיב לפיטורי נמני: "העונה היא כישלון". גדי ברומר: "אין טיפת נשמה במועדון". בכר: "אנשים ישימו רגל למחליף"

התדהמה בעקבות פיטוריו המפתיעים של אבי נמני ממכבי תל אביב, לא פסחה גם על שחקני העבר של המועדון הצהוב. ההפסד 3:0 למכבי חיפה בקרית אליעזר היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתו של הבעלים מיטש גולדהאר, שהודיע היום (שלישי) לסמל הגדול של הצהובים על פיטוריו מתפקיד המנג'ר במועדון.

"זה היה באויר למרות שאני לא מסכים עם זה", אמר אבי כהן הירושלמי, ששיתף פעולה עם נמני בקבוצה בשנות התשעים. "נמני ויוסי זה צמד מצוין שמההיכרות איתם אני בטוח שהם לא הבעיה אבל בכדורגל זה קודם כל המאמן. אבי נמני זה לא סמל או משהו גדול, הוא מכבי תל אביב וכרגע יצטרכו לראות איך מטפלים שם בדברים כי אין שם יותר מדי אנשים שיודעים להתעסק בכדורגל. נמני כבר התבגר ועבר מספיק כדי לקחת את זה בפרופורציות. אני שמח בשבילו שיהיה לו עכשיו יותר זמן עם המשפחה".

"מבחינתי, הדבר העצוב ביותר שקורה היום במכבי הוא שאף אחד לא מזוהה עם המועדון, ודווקא הבנאדם שהכי מזוהה עם מכבי פוטר", אמר גדי ברומר, בלם העבר של הצהובים ששיתף פעולה במשך שנים רבות עם נמני. "בעבר קודם כל שחקנים היו משלמים את המחיר או שהיו לוקחים אחריות על הנעשה וזה לא קרה במקרה הזה. בקבוצה היום חושבים כי כסף יכול לקנות הכל, ואין טיפת נשמה במועדון. ההיסטוריה תמיד הוכיחה כי הקבוצה מצליחה ברגע שיש שחקני בית טובים, והיום שחקני הבית הם החיזוק לשחקני החיזוק.

"אם נסתכל על המשחק אתמול, אז מכבי חיפה שופעת שחקני בית ועליהם בונים את החיזוק ובמכבי זה ההיפך לגמרי. בזמני שחקנים היו צריכים לעבוד קשה בכדי להרוויח את שכרם והיום כל שחקן שמגיע מקבל מיליונים, וככה זה נראה. אני מאוד אוהב את אבי ומכבי תל אביב חשובה לי מאוד, אבל אני חושב שאין אחד שיותר גדול מהמועדון והקבוצה הייתה חייבת שינוי. אני רק מקווה שהשינוי הזה יוכיח את עצמו".

אלון מזרחי: "לאור ההשקעה הגדולה השנה במכבי אין ספק שעד עכשיו היא כישלון. בדרך כלל במצבים כאלה באים למאמן בטענות ולכן זה לא מפתיע אותי. יחד עם זאת, צריך לדעת להיפרד מנמני בצורה מכובדת. בכל זאת, הוא שירת את המועדון. מהיום מתחיל עידן חדש במכבי".

ניסים בכר, מאמן הקבוצה בעבר, לא אהב את החלטתו של גולדהאר: "לדעתי מכבי עשתה טעות בפיטורים. היו צריכים לתת לאבי להמשיך לפחות עד תום העונה כי חייבים לבחון את הכל בסוף ולא באמצע. אני בכלל נגד פיטורי מאמנים ויכול להיות שחצי העונה הבאה של מכבי הייתה יכולה להיות הרבה יותר טובה. אם לא, אני מאמין שאבי היה הולך לבד. בסך הכל צריך לשפוט את הדברים בסוף. אני הייתי במכבי שלוש קדנציות וזה מועדון ממש לא פשוט. אני לא אופטימי לגבי מי שיחליף את אבי בתפקיד כי הקהל ואנשים בתוך המועדון יכולים לשים רגל, ואחרי כל הפסד יעשו לו חיים הרבה יותר קשים. יחד עם זאת, אם רצו לעשות שינוי לא יכלו לעשות שינוי אחר כי אבי היה הבוס והוא החליט את הכל".

מגן הקבוצה לשעבר ומנכ"ל הפועל ראשון לציון בהווה, יעקב הלל, אמר: "היה קשה לי מאוד לשמוע על כך. אבי הוא חבר, אבל מעבר לכך מכבי קיבלה החלטה פזיזה, בשלב מאוד מוקדם. זאת טעות. הקבוצה הפסידה אתמול, אבל אם מישהו שכח הפועל זכתה בעונה שעברה באליפות אחרי שפיגרה ב-12 נקודות. יש עדיין את הקיזוז. מוקדם מדי לשפוט אותו".

גם אלון נתן יודע כי מכבי תל אביב צריכה להתכונן להשלכות: "אני קצת לא עקבתי אחרי מכבי באדיקות העונה, אבל זו בהחלט רעידת אדמה שאבי פוטר מהמועדון. זה צעד שיהיו לו השלכות".

אמיר שלח הופתע עוד יותר: "מה? אבי נמני פוטר ממכבי? לא ידעתי. אני מופתע כי אני כבר לא מחובר לכדורגל. נמני זה שם גדול, אבל אני מעדיף לא להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully