וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: נתיבות הדהימה את רמת השרון

מערכת וואלה! ספורט

4.1.2011 / 21:35

מוליכת הלאומית, שלא נוצחה העונה בליגה, הפסידה 2:1 בתוספת הזמן לקבוצה מליגה א'. כפר סבא, נס ציונה ורעננה עלו

ספורט 5

סיבוב ז' בגביע המדינה נערך היום (שלישי) וסיפק הפתעה מרעישה, כשמוליכת ההלאומית, עירוני רמת השרון, הפסידה בצורה דרמטית 2:1 לעירוני נתיבות מצמרת ליגה א' דרום. הפתעה נוספת הייתה בקרית אתא, שם עירוני המקומית הדיחה את אחווה עראבה אחרי 4:5 בפנדלים. מכבי קביליו יפו, שהגיעה בעונה שעברה לשמינית הגמר והייתה אחת הסינדרלות, הפסידה 2:0 למכבי טמרה וסיימה דרכה מוקדם מהצפוי.

בקרב על טהרת הלאומית הייתה זו מכבי באר שבע שניצחה 0:3 בחוץ את הפועל הרצליה. הפועל כפר סבא גברה באותה תוצאה על בני לוד וסקציה נס ציונה עשתה זאת מול בית"ר שמשון תל אביב. מכבי אחי נצרת, הפועל ראשון לציון, עירוני ג'ת והפועל ירושלים עלו, וגם נציגה מליגה ב' יש, אחרי שמכבי דליית אל כרמל גברה 2:4 על ס.כ. מעלות.

בסיבוב ח', שישוחק ב-1 בפברואר, יכנסו למעגל המשחקים גם 16 נציגות ליגת העל, שיצטרפו ל-10 נציגות מהלאומית, חמש מליגה א' ואחת מליגה ב'.

לאומית: הפועל כפר סבא, הפועל רעננה, סקציה נס ציונה, מכבי הרצליה, מכבי אחי נצרת, עירוני ג'ת, הפועל ראשון לציון, עירוני בת ים, הכח עמידר רמת גן, מכבי באר שבע.

ליגה א': עירוני נתיבות, הפועל ירושלים, הפועל עפולה, מכבי טמרה, עירוני קרית אתא.

ליגה ב': מכבי דליית אל כרמל.

עירוני רמת השרון - עירוני נתיבות 2:1

מוליכת הליגה הלאומית, שעדיין לא הפסידה העונה בליגה, הופתעה בנס ציונה על ידי נתיבות מליגה א' דרום. רמת השרון הגיעה ללא אורן ניסים והוליכה משער מצוין שן בן בן שושן בדקה ה-36, אבל איציק פרץ נגח את השוויון בדקה ה-62. דקה בתוך תוספת הזמן, כששתי הקבוצות כבר מתחילות להתארגן להארכה, המחליף דרור ויצמן הגיע לכדור רוחב והבעיטה שלו רק נהדפה על ידי השוער והתגלגלה לרשת. ניצחון דרמטי לנתיבות של סתיו אלימלך.

הפועל כפר סבא - בני לוד 0:3

רק בשבת נפגשו הקבוצות באצטדיון לויטה ונפרדו ב-1:1, אבל הפעם הסיפור היה שונה בזכות עמרי רון. אחרי מחצית מאופסת וכשהלחץ בכפר סבא גובר בעקבות ארבעה משחקים ללא ניצחון, רון עלה מהספסל, נגח לרשת בדקה ה-67 והרגיע את הרוחות. 10 דקות לאחר מכן הגיע החלוץ המחליף לריבאונד מבעיטה של עומר פדידה, ובדקה ה-82 השלים מקרוב שלושער ראשון בקריירה.

בית"ר שמשון תל אביב - סקציה נס ציונה 3:0

גם במשחק הזה על טהרת הלאומית, הייתה זו קבוצת הצמרת שגברה על קבוצת התחתית. יוסי אסייג המשיך בנגיחה לרשת הגבהה של עמית אזולאי בדקה ה-31, וסהר לוי זרק את השומר שלו וכבש בקלות מול שחר שמש את השני בדקה ה-65. אלנתן סלמי היה חתום על השלישי בדקה ה-76, שלוש דקות אחרי שעלה מהספסל.

הפועל רעננה - בית"ר כפר סבא 1:4

הקבוצה של אייל לחמן לא התקשתה להביס את מוליכת ליגה ב' דרום א'. הבלם איתי טואף פתח את מסכת ההבקעות אחרי כדור קרן בדקה השמינית, וחגג שער מול הקבוצה של אחיו ניר. בדקה ה-32 דהר גבריאל לימה למתפרצת ובישל שער קל לרז כהן, ושש דקות לאחר מכן הבקיע הברזילאי בעצמו את השלישי. אבי כנפו חתם את התוצאה מהנקודה הלבנה בדקה ה-42. אלעד כהן כבש את שער הכבוד של בית"ר כפר סבא בדקה ה-65.

מכבי הרצליה - הפועל נצרת עילית 1:2

גם הפסקת חשמל שהפסיקה את המשחק לכחצי שעה, לא מנעה ממכבי הרצליה לדלג לסיבוב ח'. עומר פרץ, שהבקיע צמד בניצחון על אחווה עראבה בשבת, היה במקום כדי לכבוש כבר בדקה החמישית לזכות המארחים. ידין זרוס הצעיר קיבל כדור מג'פרידזה, הסתובב על המגן שלו ובעט מצוין לחיבורים בדקה ה-72, ושש דקות לאחר מכן ארז פינטו צימק עבור נצרת עילית עם שער נהדר בחצי מספרת מ-16 מטרים.

הכח עמידר רמת גן - הפועל כפר קנא 0:3

נציגת הלאומית המתינה עד לדקה ה-61, אז עדי שלג העלה אותה ליתרון מול הקבוצה מליגה א' צפון. עדי סלוניקי, מבשל השער הראשון, כבש בעצמו בדקה ה-70 ויוגב בן סימון הפציץ את השלישי בתוספת הזמן.

מכבי טמרה - מכבי קביליו יפו 0:2

רק בסוף השבוע התפטר עופר פביאן מאימון הקבוצה והשאיר את עוזרו עופר ראובן על הקווים, אך גם הזעזוע הזה לא עזר ושערים של ווג'די אבו יונס (23) ופואד ח'יר אלדין (37) העלו את טמרה מתחתית ליגה א' צפון. אכזבה גדולה עבור היפואים.

עירוני קרית אתא - אחווה עראבה 4:5 בפנדלים (0:0 אחרי 120 דקות)

קבוצת הליגה הלאומית הראשונה שסיימה דרכה במפעל היא אחווה עראבה. נועלת טבלת הלאומית לא הצליחה לכבוש ב-120 דקות מול קרית אתא, ואחרי 0:0 הגיע המשחק לדו קרב מהנקודה הלבנה. הקבוצה מליגה א' דייקה בכל הבעיטות שלה, כשמנגד היה זה הבלם רון קופרלי שהחטיא וגרם להדחתה של עראבה.

מכבי אום אל פאחם - עירוני ג'ת 2:0

בדרבי של אום אל פאחם, עירוני ג'ת מהלאומית זכתה בניצחון על מכבי אום אל פאחם מצמרת ליגה א' צפון. אבי סבג, שעזב את ג'ת לפני מספר שבועות ומונה למאמן מכבי אום אל פאחם, ראה את שחקניו לשעבר חוגגים על חשבונו. מוחמד אבו ריא דחק מקרוב את הראשון בדקה ה-18 אחרי הגבהה של רמי חליס, אום אל פאחם הפעילה לחץ בניסיון להשוות, אבל קאסם מחמיד סגר עניין דקה לסיום.

מכבי כרמיאל צפת - הפועל ירושלים 4:3 בהארכה (2:2 בתום 90 דקות)

מוליכת ליגה א' דרום השיגה 3:4 דרמטי בהארכה בכרמיאל. מכבי כרמיאל צפת כבר הובילה 0:2 משערים של שאדי חמודה (37) וסהר דהן (44), אבל ליעד עובד (77) ואדם מזרחי (87) שלחו את המשחק להארכה. הבלם יוסי ביטון העניק להפועל ירושלים 2:3 בדקה ה-114, אילן סוויסה הוותיק עוד הצליח להשוות אחרי שתי דקות, אבל בדקה ה-118 היה זה מזרחי, גיבור גביע עוד מימיו בבית"ר שמשון תל אביב, שהכריע את המשחק עם השני שלו לזכות הקבוצה של לופא קדוש.

עירוני בת ים - עמישב פתח תקוה 1:2

הרבה דפיקות לב היו בבת ים כשהאורחים מליגה א' דרום עלו ליתרון בדקה השמינית משער של ניר דדון, אבל ההמשיך היה טוב יותר. בת ים חזרה למשחק עם שער של הבלם ינאי דרעי בדקה ה-45, וג'ורג' דאטורו השלים מהפך בדקה ה-80.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בני אילת - הפועל ראשון לציון 3:1 בהארכה (1:1 בתום 90 דקות)

הקבוצה של ניסן יחזקאל נגררה להארכה במשחק החוץ שלה מול בני אילת, אבל המשיכה לשלב הבא עם ניצחון 1:3. דודו אברהם העלה את ראשון לציון ליתרון בדקה ה-36, אבל ארבע דקות לאחר מכן איזן עידו אליהו את התוצאה ולמעשה שלח את המשחק להארכה. כאן תשו כוחותיהם של האילתים, והזמבי רוג'רס קולה ניצל זאת כדי לכבוש פעמיים בדקות 104 ו-116.

הפועל הרצליה - מכבי באר שבע 3:0

במשחק על טהרת הליגה הלאומית, הקבוצה של שרון אביטן חזרה עם ניצחון מרשים מהרצליה. שתי הקבוצות הגיעו אחרי הפסד ליגה בשבת, אבל מכבי באר שבע התאוששה עם צמד שערים של יניב איפרגן (18 ו-90) ועוד אחד של עומר מולאי (45).

מכבי כפר יונה - מכבי אחי נצרת 1:0

עוד קבוצה מהלאומית, מכבי אחי נצרת, הצליחה לעלות לסיבוב ח' אחרי שעבדה קשה והשיגה 0:1 על מכבי כפר יונה מליגה א' צפון. אחמד עבד כבש את שער הניצחון בדקה ה-27.

הפועל עפולה - מכבי יבנה 4:5 בפנדלים (0:0 אחרי 120 דקות)

מוליכת ליגה א' צפון הגיעה אחרי שני הפסדים רצופים, נלחצה במגרשה מול היבנאים ולבסוף העפילה לסיבוב ח' אחרי דרמה גדולה. איתן בר הורחק משורות יבנה בדקה ה-105, אבל שערים לא נפלו לפני ההכרעה מהנקודה הלבנה. גיא אבן החטיא את הפנדל המכריע של יבנה, כשלפני כן רשמה כל קבוצה החמצה אחת.

מכבי דליית אל כרמל - ס.כ. מעלות 2:4

נציגה אחת מליגה ב' יש לנו בכל מקרה בשלב הבא, אחרי שמכבי דליית אל כרמל גברה על ס.כ. מעלות. כוכב המשחק של המארחים היה טהא זבידאת, שהבקיע רביעייה מרשימה (4, 18, 53 ו-68). איציק בן חמו (13) ופאדי זיאדה (30) השוו זמנית עבור מעלות.

(עדכון ראשון: 15:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully