וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מחפשת מגן זר שיחליף את בונדר

אם ההנהלה המסוכסכת תעכב את החלטתה, סובייטוב עשויה לוותר. ההנהלה ולאלא מחפשים פשרה דרך גורם שלישי

בצל המתיחות בהנהלת הפועל תל אביב וחוסר הוודאות העתידית לגבי מי יעמוד בראש המועדון, בהפועל מנסים להמשיך לעבוד במישור המקצועי והניהולי יחדיו. לאחר הפגישה עם המגן דני בונדר וסוכנו גלעד קצב, קיבל הצוות המקצועי הוראה מהנהלת הקבוצה לחפש מגן זר ובימים האחרונים עושים מאמצים בהפועל תל אביב למצוא מעומד ראוי שיחליף את מגן הנבחרת.

בונדר נחוש לעבור לרוסיה לקבוצת קיריליה סובייטוב, שמכונה לשלם עבורו כ-100 אלף דולר ולהחתים אותו על שכר של כמעט חצי מיליון דולר לעונה למשך ארבע שנים. עם זאת, ככל שהאדומים יעכבו את מתן התשובה לבונדר או לא ימצאו מגן ראוי במקומו, סובייטוב עלולה למצוא מגן אחר ולוותר בסופו של דבר על שרותיו של המגן הישראלי.

לאחר העימות המתוקשר בשבוע שעבר בין דודו של החלוץ מהראן לאלה, פואד פארס, לבין הנהלת הפועל תל אביב על המענק שהובטח ללאלה, הוצעה לחלוץ הלוואה של כ-200 אלף שקל, וזאת בעקבות החלטת אלי טביב. השבוע מנסה ההנהלה להגיע לפשרה עם פארס בנושא והצדדים עירבו צד שלישי כמתווך בעניין. גם בהפועל תל אביב וגם מצידו של לאלה רוצים להגיע להסכם חדש, ושני הצדדים מקווים כי כבר בימים הקרובים יושג הסדר בעניין.

היום נודע כי עוד בלם אחריו עוקבת הפועל הוא זולט קורצ'מאר בן ה-22, קפטן הנבחרת הצעירה של הונגריה המשתייך לקבוצת אויפשט, והושאל לבראן הנורבגית בעונה הנוכחית. מועמדותו של קוצ'מאר שנבחן בסלטיק ופיינורד בעונה שעברה תבחן בינתיים רק אם סמאט סמאקוב מאקטובה איתו האדומים כבר במשא ומתן לא יגיע לקבוצה בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully