וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק דל ריו יישאר בג'קסונוויל

4.1.2011 / 12:04

למרות עוד עונה של כישלון, הג'אגוארס ימשיכו עם המאמן. רקס ריאן ממשיך בטראש טוק: "יש לי חשבון אישי עם מאנינג"

עונה כושלת נוספת, שהסתיימה במאזן 8:8, עדיין לא שכנעה את בעלי ג'קסונוויל ויין וויבר להחליף את צוות האימון בראשות ג'ק דל ריו. עם זאת, וויבר מבין שהוא צריך מוח הגנתי, ודל ריו ימשיך כמאמן ראשי אולם יוותר על תפקידו כמתאם ההגנה של הקבוצה. וויבר הבהיר שדל ריו חייב להגיע לפלייאוף ב-2011 (אם העונה תתקיים): "אם לא נהיה בפלייאוף, די ברור שיהיה לנו מאמן אחר".

הרץ האחורי של הקבוצה מוריס ג'ונס דרו, שהחמיץ את השבועיים האחרונים בגלל פציעה מתמשכת בברך, יעבור ניתוח. MJD נפצע בברכו כבר במשחקי טרום העונה, אולם שיחק עם כאבים במשך 14 משחקים, עד שנכנע למצב הברך.

רקס ריאן לא עוצר. לאחר שאמר כי הג'טס הם הקבוצה הכי טובה בפלייאוף, מאמן ניו יורק זוכר לפייטון מאנינג ואינדיאנפוליס את ההפסד בגמר ה-AFC בעונה שעברה. "זה אישי, ולא רק נגדו - גם נגד רג'י ויין, דווייט פריני, רוברט מאת'יס וכל החבר'ה האלה". על מאנינג הוא הוסיף: "אני מכבד אותו ומקווה לנצח אותו. אני רק מקווה שזה יקרה בשבת הקרובה".

ועוד בג'טס: ספיחי פרשת ג'ן סטרג'ר מסרבים להיעלם. לאחר שברט פארב נקנס על ידי ה-NFL ב-50 אלף דולר, חושפות שתי מסג'יסטיות של הקבוצה כי פוטרו משום שהתלוננו על הטרדות מיניות מצד השחקן. לטענתן, פארב שלח להן ס?מ?סים (כמו שאומרת ציפי לבני), כשלמסג'יסטית שלישית שלח הודעות כמו "אני לבד הלילה, יש לי כוונות רעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully