וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מסיללה ייעדר כחודשיים וחצי

4.1.2011 / 12:00

המגן סובל מקרע במיניסקוס, בקבוצה שוקלים להקפיאו ולצרף זר חלופי, או שמא להמתין. אלישע לוי: "לא עוסק בסתימת פיות"

לראשונה מזה תקופה ארוכה, במכבי חיפה הצליחו אמש (שני) להשתיק את הביקורות על משחק ההתקפה. בשלושה מתוך ארבעת משחקי הליגה האחרונים כבשה הקבוצה שלושה שערים ואתמול זה נגמר ב-0:3 גדול על מכבי תל אביב. יחד עם זאת, המאמן אלישע לוי ממשיך לחפש חלוץ כדי לחזק את החלק ההתקפי, מתוך הנחה ששחקן כזה יוכל לקרב את הקבוצה לתואר האליפות.

הקשר סיידו יאיא אמור להצטרף בחודש ינואר על חשבון אדריאן סילבה. לאחרונה נעשה עוד ניסיון לשדך את דריו פרננדז לירוקים, אבל לוי לא מוכן לשמוע בינתיים על צירופו. השחקן עצמו הבהיר כי הוא מעוניין לשחק בחיפה, ואם תתקבל החלטה אחרת ישמח לפתוח במשא ומתן עם המועדון. המאמן לא פסל אתמול אפשרות שאיגנסיו קאנוטו יישאר בקבוצה, אך לאור החתמת הבלם אנדריי פיליאבסקי והעובדה שהמאמן קיבל לאחרונה עוד קלטות של בלמים, מקטינות את סיכויו להישאר. "קאנוטו רשם אתמול משחק נהדר והיה שותף למשחק ההתקפי של הקבוצה", אמר אמש גורם מקצועי לאחר המשחק, "רוב ההחלטות יתקבלו כנראה בשבוע הבא, סמוך לפתיחת חלון ההעברות ביום שלישי. פיליאבסקי בהחלט עשוי להישאר".

ובכל זאת, לא הכל ורוד הבוקר בקבוצה. המגן פיטר מסיללה, שלא שיחק אמש, עבר היום ניתוח בברך שמאל על ידי בצלאל בסקין, רופא המועדון, ובמהלך הניתוח התגלה כי הוא סובל מקרע במיניסקוס ופגם בסחוס, וייעדר כחודשיים וחצי. כעת בחיפה שוקלים מה לעשות עם השחקן - האם להקפיא אותו ולצרף זר במקומו, או שמא להמתין להחלמתו.

הבוקר התראיין אלישע לוי לגלי צה"ל, ואמר בתוכנית "נכון להבוקר": "אתמול עברנו עוד משוכה אחת, וזה היה חשוב לביטחון שלנו, זה היה חשוב לשחקנים". לוי גם התייחס לביקורת שמוטחת בו לאורך העונה על ידי התקשורת והקהל. "אני לא עוסק בלסתום פיות", אמר, "אנחנו תמיד עומדים למבחן, וזה מה שאני אומר לשחקנים שלנו. בסופו של דבר ניבחן באפריל ומאי וצריך לבוא מוכנים".

"אני לא רואה אף קבוצה שדורסת את הליגה", הוסיף לוי. "הפועל ומכבי תל אביב מצוינות וגם אנחנו קבוצה חזקה, הדגש הוא על קבוצה. אנחנו תמיד שומרים על שפיות. גם אחרי משחק טוב אנחנו יודעים ששום דבר לא נגמר, וצריכים לבוא כל פעם ולעשות את הדברים מחדש".

הקפטן יניב קטן התייחס הבוקר (שלישי) באתר הרשמי של הקבוצה לתבוסה אמש. "הראינו אתמול מחויבות על הדשא לקהל שלנו. ניצחנו קבוצה גדולה שתאבק על האליפות", אמר קטן. "הפנים כעת למשחק מול מכבי פתח תקוה. צפוי לנו משחק לא קל מולה".

"טואטחה יהיה אחד המגנים הטובים בישראל"

בחיפה היו מרוצים מכל מערכי הקבוצה. אריק בנאדו רשם משחק מצוין ועל המגן טאלב טואטחה נאמר: "בעוד שנה או שנתיים, הוא יהיה אחד המגנים הטובים בישראל. יש לו עוד מה ללמוד, אבל הוא מתקדם בצורה מהירה. בהחלט אפשר לבנות עליו אחרי שמסיללה יעזוב". אפרופו מסיללה, המגן יעבור היום ניתוח ובחיפה מקווים שייעדר חודש בלבד, אך אם ייעדר תקופה ארוכה יותר, בחיפה ימשיכו לבנות על המגן הצעיר.

מוחמד גדיר עבר היום ניתוח בקע שלאחריו ייעדר חודש. עידן ורד אינו חש בטוב לאחר המשחק, אך נבדק ויחזור לאימונים בזמן. שי מימון, שכזכור סובל מזעזוע מוח, קיבל הוראה לנוח. בחיפה מרוצים מאוד מכך שתומר חמד חוזר לכושר והמאמן אלישע לוי אף החמיא בסיום לחלוץ על התנועה שלו בחלק ההתקפי ועל בישול שני השערים.

אייל גולסה שבר אמש בצורת של שלושה חודשים בדיוק. ב-3 באוקטובר הבקיע הקשר את שערו האחרון, מול בית"ר ירושלים. אייל משומר וולדימיר דבאלישווילי יוזמנו לשיחה אצל המאמן בעקבות העימות בניהם, אך נראה כי אין כוונה להענישם. לפני שבועיים אירעה תקרית דומה באימון בין עלי עוסמאן לג'ון קולמה, אך בחיפה בחרו להבליג עליה.

בתקשורת האוקראינית אישרו הבוקר כי דינמו קייב תגיע במהלך החודש הקרוב לישראל, בין ה-16 ל-30 בינואר, ותקיים משחק אימון מול מכבי חיפה. כזכור, ראשי המועדון האוקראיני שלחו לפני מספר ימים בקשה למשרדי המועדון לקיים משחק אימון מול הקבוצה החיפאית, אותה כבר פגשה ב-2007 בכפר גלים, למשחק אימון שהסתיים בתוצאה 1:1. בשורות הקבוצה משחק בין היתר כדורגלן השנה באירופה לשנת 2004, אנדריי שבצ'נקו.

המועדון עוקב אחר חלוץ הפועל נצרת עילית, מוטי מלכה.

עדכון ראשון: 09:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully