וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנפורד זכתה באורנג' בול

4.1.2011 / 9:18

אנדרו לאק זרק לארבעה טאצ'דאונים והצעיד את הקרדינלס ל-12:40 ענק על וירג'יניה טק. וייס חוזר למכללות, חתם בפלורידה

אנדרו לאק הוא אחד השמות המבטיחים שעולים כל הזמן לקראת הדראפט הקרוב, והלילה (בין שני לשלישי) הוכיח הקוורטרבק של סטנפורד למה. לאק הצעיד את הקרדינלס לזכייה הראשונה שלהם בבול גדול אחרי 14 שנה, ועשה את זה בסטייל, עם 12:40 ענק על וירג'יניה טק באורנג' בול. כעת, כל מה שנותר לסטנפורד הוא לקוות שהכוכב שלה יחזור בעונה הבאה.

לאק, שהתחרה על ההייזמן והפסיד אותו לקאם ניוטון מאלבמה, זרק ל-287 יארד ולארבעה טאצ'דאונים, שלושה מהם לקובי פלינר, שרשם 173 יארד באוויר. פלינר השווה בכך את שיא התפיסות לטאצ'דאון לאורנג' בול. "זו דרך מדהימה לסיים את העונה", סיכם לאק, "אני לא יכול להיות שמח יותר בשביל הקהילה כאן בסטנפורד.

מי שצפה במשחק הוא קוורטרבק סטנפורד האגדי ג'ון אלוויי, שיצא, כמובן, מרוצה: "זה היה כיף לראות, זו קבוצה מאומנת ומוכשרת ששיחקה היטב. משחק מאוד מרגש".

צ'רלי וייס חוזר למכללות, לאחר שחתם, כצפוי, בפלורידה. עם זאת, מתאם ההתקפה של קנזס סיטי לא שוכח שיש לו משימה להשלים העונה. "אעשה הכל כדי שהצ'יפס יצליחו", אמר, "אני מאוד מקווה שנגיע לפברואר". כזכור, ב-2004 מונה וייס למאמן נוטרדאם במהלך הפלייאוף, אולם השלים את עבודתו בניו אינגלנד עם זכייה בסופרבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully