וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון: "לא הייתי יכול לסרב להצעה משרלרואה"

4.1.2011 / 8:29

החלוץ הגיע לאימון הפועל פ"ת ונפרד מחבריו: "אני האוהד מספר 1 שלכם". התקשורת בבלגיה אישרה: ביטון ואוחיון קרובים לסיכום

התקשורת הבלגית אישרה הבוקר (שלישי) את הידיעות לפיהן החלוץ דודו ביטון והבלם מתן אוחיון קרובים לסיכום בשרלרואה הבלגית. על פי הדיווחים, חלוץ הפועל פתח תקוה צפוי לעבור למרות שהוא מחזיק בחוזה לשלוש שנים בקבוצה. כזכור, לביטון סעיף יציאה בינואר בעזרתו הוא יכול לעזוב את קבוצתו תמורת פיצוי של חמישה אחוז מסכום ההעברה. גם מתן אוחיון נמצא בדרך לקבוצה הבלגית.

כפי שפורסם אתמול, אוחיון, שהיה על סף סיכום בגנט וחזר לישראל, אמור לנסוע בימים הקרובים לבלגיה, כנראה היום, כדי לסגור את העברתו. כזכור, גם הקשר תמיר כחלון כבר סיכם בקבוצה. בהפועל פתח תקוה כבר הבינו במהלך השבוע כי לא יוכלו למנוע את המעבר של ביטון, על פי החוזה שחתמו עם אריק איזיקוביץ'.

סוכנם של השלושה, דודו דהאן, כבר סגר את התנאים הכספיים של השלושה במועדון. כעת נותר לסגור את פרטי ההעברה בין טוברוק ואשדוד לבין המועדון הבלגי. על פי ההערכות, עד מחר יושלמו כל פרטי העסקה.

ביטון עצמו הגיע הבוקר (שלישי) לאימון הקבוצה ונפרד מחבריו. החלוץ כינס את השחקנים לפני האימון ואמר להם: "אני מתרגש, מודה לכם על תקופה יפה. לעולם לא אשכח אתכם. מבטיח לעקוב מקרוב. אני האוהד מספר 1 שלכם. באה הצעה שלא יכולתי לסרב לה. אעקוב מקרוב תמיד ובטוח שתישארו בליגה". בפתח תקוה השלימו כנראה עם מעברו של החלוץ לשרלרואה ואיחלו לו הצלחה.

הבלם דניאל אדו ייקרא לשיחה עם הנהלת הקבוצה. במועדון כועסים עליו בעקבות ההרחקה בשבת, שנבעה מפגיעה ללא כדור בשחקן יריב. אייל שן מועמד להחליפו בעמדת הבלם בה שיחק בעבר. רועי אלקריף (22), שחקן מ.ס בני יפו, החל להתאמן. עוד נבחנים: הקשר הצרפתי לורן מרלאן ושוער יהודי מארצות הברית, שלא צפוי לחתום. גרי אסוס, אחיו של ג'ונתן אסוס, ממשיך להתאמן כדי לשמור על כושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully