וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס: "ירושלים? ממש לא כמו הדרבי ביוון"

3.1.2011 / 21:18

היווני לא התרשם מהאווירה במלחה אחרי הניצחון של מכבי ת"א. אידסון לפני הגרלת הטופ-16: "העיקר שנשחק טוב"

קרסול פגוע לא מנע אמש (ראשון) מסופוקליס שחורציאניטיס להוביל את מכבי תל אביב לניצחון על הפועל ירושלים למרות שירד מהמגרש כשהוא מתקשה לדרוך על הרגל. השחקן היווני נפצע בקרסול באימונים לפני שבוע, ומחדר ההלבשה הוא יצא אחרון, צולע קלות. "אני עושה את העבודה שלי", מסביר שחורציאניטיס, "כולם בקבוצה מגבים אותי ותומכים על הפרקט ומחוצה לו, ואני רוצה לעזור ככל יכולתי לקבוצה. זה הדדי. אכפת לי מאוד מהקבוצה", אומר השחקן.

שחורציאניטס התייחס לניצחון על ירושלים: "זה היה משחק טוב. אני שמח שניצחנו את ירושלים והמשכנו לנצח, כולם עושים בקבוצה הזאת את העבודה שלהם ועושים אותה בדרך הכי טובה. אנחנו מציגים הגנה נהדרת, אבל עדיין יש דברים שאנחנו צריכים לשפר". בנוסף, טוען שחורציאניטיס כי האווירה במלחה אמנם הייתה חמה, אך לא מזכירה בכלום את הדרבי הלוהט בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס. "זה ממש לא כמו אולימפיאקוס ופנאתינייקוס", טוען הסנטר, "זה הרבה יותר אינטנסיבי שם", הוא אומר.

מחר תיערך בברצלונה הגרלת הטופ 16 של היורוליג, שבה מכבי תל אביב משובצת כראש בית. נציגי הקבוצה בהגרלה יהיו היו"ר שמעון מזרחי והמנכ"ל אלי דריקס. "זה לא משנה לי מה יעלה בהגרלה, בכלל אין טעם להתעסק בזה. מבחינתי כל בית שנקבל בהגרלה יהיה טוב עבורנו", אומר צ'אק אידסון. "הדבר החשוב ביותר עבורי זה שנמשיך לשחק את המשחק שלנו כפי שעשינו עד כה, ושנמשיך להציג יכולת טובה. חשוב לשמור על כל מה שלמדנו לעשות ביחד כקבוצה השנה".

אידסון הרשה לעצמו לערוך סיכום ביניים: "היה שלב ראשון מוצלח ונהנינו מכל רגע, המטרה היא להמשיך וליהנות. אחרי שנדע מי הקבוצות שמולן נתמודד, זה לא ישנה שום דבר, פשוט נהיה מוכנים יותר לקראתן ונתחיל לעבוד במרץ לקראת השלב הבא וללמוד את היריבות שלנו אחת אחת". ומה לגבי המשחק מול ירושלים? "תמיד כיף לנצח בירושלים, יש פה אווירה מצוינת ואנחנו נהנים לשחק במלחה. כיף שאנחנו ממשיכים לשמור על יכולת טובה וזה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully