וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר מנסה להתחזק, חלוץ לוקומטיב סופיה הוצע

3.1.2011 / 11:23

צווטאן גנקוב הבולגרי ברשימה של המאמן. ערן לוי עשוי לשחק בקישור. נדחה משחק מול קבוצת אסירים. הסיבה: רצח בכלא

מאמן הפועל באר שבע, ניר קלינגר, עושה מאמצים להחתים עוד חלוץ פרט לערן לוי. בימים האחרונים מנסה המאמן לחפש שחקן ישראלי או זר שיוסיף עוד מחץ להתקפה של הפועל באר שבע. אחד השחקנים שנמאים ברשימה של המאמן הוא החלוץ הבולגרי צ'בטן גנקוב (26) מלוקומוטיב סופיה, שהמאמן התרשם בו דרך קלטות. מדובר בחלוץ "תשע" ששיחק בעבר בדינמו מוסקבה, אם כי המאמן מעדיף חלוץ מהיר. במקרה שיוחתם חלוץ, לא מן הנמנע שערן לוי ישחק בתפקיד ששיחק בהפועל חיפה, מתחת לחלוץ, ולא כחלוץ נוסף לצד ליאור אסולין.

על הספסל של קלינגר נמצא גם אברהים בסיט, שלאחר המשחק האחרון מול מכבי פתח תקוה הוחלט להקפיא את שחרורו. יחד עם זאת, הקשר ג'יימס ביסו עשוי לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת. מכבי באר שבע היא אחת הקבוצות שמתעניינות בשחקן. בלי קשר, יחיאל צגאי אמור לסגור השבוע בקבוצה. שמו של החלוץ ינון ברדה עלה לאחרונה, אך לא ברור האם המאמן ירצה להחתימו.

בבאר שבע מעריכים שמאור מליקסון מעוניין בתוספת לשכרו ולכן הוא הפעיל לחצים כבדים לעבור לויסלה קרקוב. בתחילת העונה סיכמו הצדדים על המשך ההתקשרות למרות שהשחקן רצה לעזוב, אבל הסיכום לא הושג לשביעות רצונו. במועדון הוחלט לנסות ולהשתיק את הנושא בינתיים, מחשש שמליקסון ידרוש העלאה נוספת.

לאחר הניצחון על מכבי פתח תקוה, היום תחזור הקבוצה להתאמן בסגל מלא. בינתיים, אירוע מוזר התרחש הבוקר בנוגע למשחק ראווה שהייתה אמורה לערוך הקבוצה מחר, מול צוערי ואסירי כלא דקל. הצוערים שהשתתפו בכיבוי השריפה בכרמל היו אמורים להגיע למשחק ראווה מחר, שבחלק השני של המשחק היו אמורים לשחק אסירי הכלא מול שחקני הפועל באר שבע. הבוקר התברר לאנשי הקבוצה כי רצח שאירע בין שני אסירים בכלא, ימנע כנראה את הגעתם למשחק, והוא יידחה כנראה למועד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully