וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובול: "לא זוכר מתי כבשתי לאחרונה"

3.1.2011 / 10:20

המגן של אשקלון חגג את הניצחון על פ"ת. עזורי: "נראינו טוב אחרי החזרה של לובריץ'. מקווה שהפציעות מאחוריו"

אחרי ה-0:2 על הפועל פתח תקוה אתמול (ראשון), בהפועל אשקלון התעוררו לבוקר שמח אחרי תקופה מאוד מתוחה במסגרתה ערן לוי עזב את הקבוצה. היו"ר פרוספר אזגי נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק ובישר על ביטול חלק מהקנסות אותם קיבלו השחקנים בעקבות האירועים באימון שלאחר המשחק נגד מכבי חיפה לפני כשבועיים. אזגי אף הוסיף ש"מי שיילחם וייתן את הנשמה לא ישלם אצלי שקל מהקנסות. הכדור תמיד בידיים של השחקנים".

אזגי התייחס גם לאיומים על כך שישחרר שחקנים ואמר: "לא בניתי על נקודות לפני שנתחזק ואני מאמין שנוכל לעשות שינוי משמעותי עם רכש, אבל אולי השחקנים יראו לנו שהכל היה בראש שלהם וששווה להשאיר אותם. כל הכבוד לגיא על מה שהוא עושה כאן".

כובש השער הראשון, אדיר טובול, ניסה להיזכר מתי הבקיע שער לאחרונה ולא הצליח. "זה היה לפני הרבה זמן", אמר המגן, ששכח את הכיבוש שלו ב-3:3 של מ.ס אשדוד נגד מכבי נתניה בדצמבר 2008. על משחק קבוצתו אמר טובול: "נראינו הרבה יותר טוב עם החזרה של דרקו לובריץ' להגנה ומכאן נקווה לשמור על זה. זה היה משחק קשה מאוד מול קבוצת תחתית שנאבקת מולנו וזה חשוב מאוד, למרות שלמשחק לא הייתה חשיבות שונה ממשחקים אחרים". על המפגש עם הפועל תל אביב בשבוע הבא אמר טובול: "זה משחק קשה מאוד מול הקבוצה הטובה בארץ. נעשה את המקסימום מבחינתנו ומה שנוציא זאת ברכה".

גם המאמן גיא עזורי החמיא לבלם לובריץ' ואמר: "חיכינו לו המון זמן ואני מקווה שהפציעות מאחוריו ונקבל אותו לסיבוב השני כשיר כי הוא מאוד משמעותי עבורנו". על רכש הוסיף עזורי: "אנחנו ממשיכים לחפש שחקנים שיוכלו לשדרג אותנו. קשה מאוד למצוא כאלו, אבל נעשה הכל כדי שזה יקרה". אגב, אשקלון קיבלה מסר מבית"ר ירושלים כי ברגע שהחלוץ סרגיי טרטיאק יחתום, סרג' איילי יקבל את השחרור שלו ויוכל להצטרף לקבוצה מהדרום .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully