וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין נעים לאלול. המאמן התנצל

קפטן אשקלון התלונן כי מאמן הפועל פ"ת תקף אותו, העניינים לובנו. עזורי: "כך נשארים בליגה". ביטון ימריא השבוע לשרלרואה

כמו במחזור הפתיחה של העונה, גם המשחק הראשון של הסיבוב השני האיר פנים להפועל אשקלון, שניצחה 0:2 באצטדיון רמת גן את הפועל פתח תקוה והשלימה ניצחון כפול העונה מול אחת מיריבותיה לתחתית. אדיר טובול (12) ואיש המשחק שניר גואטה (57) כבשו את השערים לזכות האשקלונים, כשבשני המקרים לשוער שניר דורי היה חלק בספיגת השערים.

"כולם דיברו על חשיבות המשחק, אבל אני מסתכל על זה בצורה שונה", אמר בסיום גיא עזורי, מאמן הפועל אשקלון. "אמרתי לשחקנים כבר לפני המשחק שזה לא מה שיקבע אם נישאר או נרד. אם נעשה הכל כמו שעשינו היום, מבחינת נחישות ורצון, נישאר בליגה. אני מאמין שעם הזמן והביטחון כל הדברים ייראו אחרת לגמרי. קבוצה שתיאבק בקרבות הישרדות חייבת להתחזק. לא נתחזק בכל מחיר ובכל הכוח. ניקח רק שחקנים שמתאימים לנו ושיעזרו לנו להתמודד עם המאבקים שמצפים לנו עד סוף העונה".

שניר גואטה, המצטיין במשחק: "אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו. באנו להילחם ולנצח ואני שמח שזה מה שקרה. האמת שלפעמים שוכחים מהמצב בטבלה, אתה מגיע למשחק וחושב רק לשחק טוב ולנצח את המשחק. לא צריך להגיד לנו להילחם, אנחנו שחקני כדורגל מקצוענים וצריכים לדעת לשחק הגנתי כשצריך".

נעים: "הראש של ביטון במקום אחר, ההמולה סחררה אותו"

עימות נרשם בסיום המשחק בין מאמן הפועל פתח תקוה, יובל נעים, לבין קפטן הפועל אשקלון, יניב אלול. תחילה התעמת הבלם עם שחקני ההגנה של הפועל פתח תקוה, איאד חוטבא וגל כהן, כשלפתע הגיח נעים ואחז בכתפו. אלול ניגש בסיום המשחק לשופט שי שטרית והתלונן בפניו כי נעים אחז בו בחוזקה, תוך שהוא מציג בפניו סימן אדום בידו. לאחר מכן המאמן התנצל והשניים ליבנו את העניינים, כשאלול אמר לנעים: "אתה כמו אבא בשבילי, אין לי כוונה לריב איתך".

"הגענו למספיק הזדמנויות, לא כבשנו ולא שיחקנו טוב", התייחס בסיום נעים למה שהתרחש על כר הדשא. "הפועל אשקלון הגיעה למעט מצבים וכבשה. זו אכזבה קשה מאוד. ידעתי שתהיה מלחמה קשה עד הסוף, אנחנו צריכים חיזוק. אשקלון רצתה יותר וניצחה בצדק".

החלוץ דודו ביטון סיים כנראה את דרכו בהפועל פתח תקוה. לאחר שיחה עם נציגיו, בסביבתו של השחקן טוענים כי הוא אמור לעזוב עוד השבוע את ישראל בדרכו לבדיקות רפואיות בשרלרואה. בהפועל פתח תקוה טוענים כי השחקן עדיין לא עזב את הקבוצה באופן סופי. הקבוצה הבלגית ממוקמת אחרונה בטבלה, עם שבע נקודות בלבד, ונמצאת בסכנת ירידה ממשית.

"זה לא היה משחק טוב, לא שלי ולא של הקבוצה", הודה בסיום ביטון. "לא הופענו למשחק, והיינו חלשים. אנחנו מאוכזבים מאוד. אני מקווה לתוצאות טובות יותר. לי לא הייתה התלבטות, היה לי ברור שאני אשחק היום. אני אוהב את הקבוצה ורציתי לתת הכל היום. נתתי הכל וניסיתי לעשות הכל. כרגע שום דבר לא סגור, אבל בימים הקרובים הכל יתבהר. כרגע, אני שייך להפועל פתח תקוה ומאוכזב מאוד מהמשחק".

נעים התייחס למשחק החלש של ביטון ואמר: "זה לא סוד שהראש של ביטון במקום אחר. יש סביבו יותר מדי המולה, הוא בחור צעיר וזה משפיע. היום זה לא היה אותו דודו. כל ההמולה סביבו קצת סחררה אותו. אני לא יודע מה אומרים על ביטון, אבל שום דבר לא סגור. אני מאמין שדודו ביטון יישאר וחושב שזו ההחלטה הנכונה לגביו".

אוהד קדוסי מאכזב מאוד את הצוות המקצועי. החלוץ לא כבש עדיין שער ליגה העונה והפעם האחרונה שהוא מצא את הרשת הייתה בדצמבר 2009, לפני יותר משנה. יובל נעים מודאג מאוד מהחלק ההתקפי שלו ולאחרונה ביקש מהנהלת הקבוצה לסייע לו בהחתמת חלוץ. העזיבה של ג'וניור ויסה לא הועילה לקבוצה והמאמן מתלבט האם להשקיע את המאמצים בחיפוש קשר ברמה גבוהה או חלוץ.

הבלם דניאל אדו שהורחק בגלל חבטה ללא כדור בשחקן יריב, עשוי להיות מוזמן לשיחה עם הנהלת הקבוצה. אוהדי הקבוצה ליוו בסיום בשריקות בוז את השחקנים בדרכם לחדר ההלבשה ולאורך כל המשחק נשמעו קולות לעבר הנהלת הקבוצה לחזק את הקבוצה בחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully