וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 דקות טובות לכיאל, סלטיק ניצחה את ריינג'רס

2.1.2011 / 16:40

קשר הנבחרת פתח בהרכב הירוקים, שחגגו ניצחון חוץ מרשים 0:2 ב'אולד פירם': "אחד המשחקים הגדולים בקריירה שלי"

אחרי שלושה הפסדים רצופים לגלאזגו ריינג'רס באייברוקס ועוד הפסד ב'אולד פירם' הראשון של העונה בבית, סלטיק הצליחה להתגבר על יריבתה המושבעת עם 0:2 מרשים בחוץ. בירם כיאל, שחזר לאחרונה מפציעה שהשביתה אותו במשך שלושה חודשים, פתח בהרכב בדרבי הראשון שלו במקום סקוט בראון המושעה ורשם 90 דקות טובות במדי הירוקים, כשגיבור המשחק היה החלוץ היווני גאורגיוס סמאראס שהבקיע את צמד השערים. ריינג'רס מוצאת עצמה בפיגור ארבע נקודות מאחורי סלטיק המוליכה, אבל עם שני משחקים חסרים.

המשחק נפתח בדקת דומיה לציון 40 שנה לאסון אייברוקס, אז נהרגו 66 אוהדים לפני משחק דרבי בין שתי הקבוצות. ריינג'רס, עם בכורה בהרכב לג'יימי נס בן ה-19, התחילה טוב יותר את המשחק, אך ככל שנקפו הדקות סלטיק, עדיין ללא הרכש החדש פרדי ליונברג, השתפרה וירדה להפסקה מרוצה יותר ממחצית ראשונה מאוזנת ונטולת שערים.

גם לאחר ההפסקה המארחת החזיקה יותר בכדור, אבל בדקה ה-62 הגיעה העקיצה של סלטיק. ג'ו לדלי שלח כדור ארוך לסמאראס, שהתגבר על השוער אלן מקרגור ושלח לרשת. ריינג'רס לא יצאה מההלם, והקבוצה של ניל לנון ניצלה זאת כדי להכפיל את יתרונה. סמאראס המצוין הוכשל ברחבה על ידי מאג'יד בוגרה וכבש בעצמו את השני בדקה ה-70. ריינג'רס רשמה החמצות מסמרות שיער ב-20 הדקות האחרונות, כשמן העבר השני כיאל קיבל כרטיס צהוב וגם ניסה את מזלו עם כמה בעיטות ממרחק לפני החגיגה הגדולה בסיום.

בסיום המשחק אמר כיאל לוואלה! ספורט: "זה היה משחק ענק ואני שמח על הניצחון. ללא ספק, מדובר באחד המשחקים הגדולים שהיו לי בקריירה. אני נמצא בתוך חלום. כמובן שאני שמח על הניצחון הראשון בדרבי ואני מקווה להמשיך ולהצליח עם הקבוצה בהמשך הדרך".

גיל בלומנשטיין, שכמו כיאל חזר לפני שבועיים אחרי היעדרות ממושכת, פתח בהרכב אינברנס לראשונה העונה, שיחק 45 דקות והוחלף בהפסקה, במשחק ההפסד 1:0 לסט. ג'ונסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully