וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יזיק: "זה לא עוד משחק רגיל"

2.1.2011 / 16:30

מנכ"ל מכבי חיפה התייחס להיערכות לקראת המפגש עם מכבי ת"א. 500 כרטיסים נותרו למכירה: "האצטדיון יהיה מלא"

ברני ארדוב

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: יותם בן דוד

500 כרטיסים בלבד נותרו למכירה לקראת המשחק המרכזי בליגת העל מחר (שני) בין מכבי חיפה למכבי תל אביב. מנכ"ל הירוקים איתמר צ'יזיק העריך כי כבר הערב יימכרו כל הכרטיסים: "גם אם יישארו 50 כרטיסים, נפתח את הקופות והאצטדיון יהיה מלא", הבטיח צ'יזיק.

"זה לא עוד משחק רגיל", אמר המנכ"ל בהתייחסו לההיערכות המשטרה. "המשחק ייערך בצילו של אבי כהן ואני מקווה ששני הקהלים יכבדו את זכרו. זאת הזדמנות לומר שמערכת היחסים בין מכבי חיפה לאבי כהן ואנשיו בארגון השחקנים הייתה מערכת יחסים חברית וכל נושא עלה בצורה מנומסת ותרבותית. הוא קידם בצורה משמעותית את מעמדו של השחקן הישראלי ומותו הוא עניין של כל שחקני הכדורגל בישראל. תמיד נזכור אותו".

צ'יזיק סירב לדבר על נושא החיזוק וטען כי אין חדש בנושא. בינתיים נודע כי כל הפגישות עם השחקנים שמסיימים חוזה בסוף העונה: גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה ואייל משומר יתקיימו אחרי המשחק ביום שני. אנדריי פיליאבסקי וסיידו יאיא ממשיכים להתאמן עם הקבוצה ונראה שלפחות אחד מהם יישאר בסגל כשקיים סיכוי ששניהם יישארו בסופו של דבר בקבוצה.

מוחמד גדיר ופיטר מסיללה ינותחו ביום שלישי וכמובן שלא ייכללו בסגל למשחק. עידן ורד נמצא בהליך שיקום מהפציעה ולא יפתח בהרכב. גוסטבו בוקולי אמור לחזור להרכב על חשבונו כשתומר חמד יפתח במקומו של מוחמד גדיר וטאלב טואטחה ישחק כמגן שמאלי.

לאימון מכבי חיפה הגיע קשר בני סכנין נסטיה צ'ה כדי לקבל טיפול מהצוות הרפואי. אדריאן סילבה ואיגנסיו קאנוטו הקדימו לאימון וערכו אימון אישי בחדר הכושר. השניים סיפרו לחבריהם כי הם לא מתכוונים לעזוב את הקבוצה עד שלא תימצא להם קבוצה חדשה. סוכנו של סילבה בוחן עבורו הצעות מפורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully