וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מחכה לויקטור מרעי

הדס גרינברג

2.1.2011 / 12:45

הקבוצה רוצה להתחזק ובונה על חלוץ הפועל ת"א או חמד. טרטצקי על התבוסה: "תוצאה מטעה". גרוביישיץ' לא רוצה לסכנין

שחקני הפועל חיפה התעוררו הבוקר (ראשון) מאוכזבים מאוד מהתבוסה שנחלו 5:0 להפועל תל אביב אמש במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. גורם בקבוצה התייחס למשחק, ואמר: "לצערנו, ככה זה אצלנו: מגיעים להרבה מצבים ומחמיצים בלי סוף. קשה לנו כרגע למצוא חלוץ, אנחנו מקווים שאולי ויקטור מרעי ישוחרר מהפועל".

גם המאמן ניצן שירזי התייחס אתמול לרצונה של הקבוצה להתחזק, ואמר: "נכון שאני רוצה את מרעי, אבל הפועל לא מעוניינת כרגע לשחררו. נחכה גם להתפתחויות עם תומר חמד".

הקפטן אייל טרטצקי התייחס הבוקר למשחק, ואמר לוואלה! ספורט: "התוצאה מטעה. עשינו הרבה טעויות שאסור לעשות, בטח לא נגד הפועל כי נגדם משלמים במזומן ובזמן. חבל שספגנו את השער הראשון, אבל הגול השני שקיבלנו דקה לסיום המחצית שבר אותנו כי יש הבדל בין לרדת למחצית בפיגור של שער או שניים. כעת, אנחנו צריכים לשכוח את המשחק הזה ולנצח את הפועל רמת גן ביום שבת הבא".

על ההחמצות הרבות, אמר המגן: "זה חלק מהמשחק. חלוץ יכול לתפוס יום ושוער של היריבה יכול לתפוס יום. כמו גליל בן שנן, גם שטראובר ודוידוביץ' תפסו ימים טובים נגדנו". לקראת הבאות אמר: "נקווה לעשות סיבוב טוב יותר מהסיבוב הראשון. המטרה שלנו נשארה כמות שהייתה: אמצע טבלה ומעלה".

המגן עודד אלקיים, שצפוי לעבור להפועל רמת גן בה סיכם את תנאיו וכנראה יחתום השבוע, מחכה לאישורו הסופי של הבעלים יואב כץ. החלוץ ניקולה גרוביישיץ', שלא נכלל בסגל וישב אמש ביציע, כבר לא בתכניות של שירזי. במועדון מהכרמל מקווים שהחלוץ יסכים לעבור לבני סכנין שמעוניינת בו. עם זאת, גרוביישיץ' מעדיף בשלב זה לשבת ביציע ולקבל את שכרו מהפועל חיפה ולא להצטרף לסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully