וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון ויצמן: "במערכת עם ציפיות, רמת האמוציות גבוהה"

הדס גרינברג

2.1.2011 / 14:55

יו"ר הפועל עכו שחרר תגובה לתקרית עם אלי כהן, אך לא התנצל: "הדברים ילובנו בדיון פנימי". השחקנים תומכים במאמן

יו"ר הפועל עכו ציון ויצמן שחרר היום (שני) תגובה רשמית ראשונה לתקרית המילולית עם המאמן אלי כהן. בהודעה שפרסם ויצמן באמצעות דוברות עיריית עכו נכתב: "קבוצת הפועל עכו מתנהלת במצוינות וחותרת להגיע להישגים ככל שניתן בספורט הישראלי. צריך לזכור שבמערכת שיש בה ציפיות ודרישות להגיע להישגים, רמת המפלסים של האמוציות הינה גבוהה במיוחד וקורות תקלות, כפי שבמכונה משומנת יש תקלות. במסגרת ישיבות העבודה הקבועות במועדון יתקיים דיון פנימי והדברים ילובנו".

גם ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, פרסם תגובה לעניין: "אני מצטער על כך שהדברים חרגו מכל פרופורציה ואני מלא ביטחון ותקווה שהנושאים המדוברים יטופלו בתוך המועדון".

בעכו מחפשים להרגיע את הרוחות לאחר האירוע החריג. כזכור, אתמול (שבת) אחרי ההפסד 3:1 באשדוד טען המאמן כי ויצמן התפרץ לעברו בצעקות ובין היתר קרא לעברו: "מרוקאי עם אגו, פרימיטיבי". המאמן הוסיף כי שמע את היו"ר משתלח גם במאמן הכושר ואומר: "אתם (הצוות המקצועי) דגים מתים. אין לכם השפעה. אתם באים רק בשביל הכסף, לך תזדיין אתה והוא".

ויצמן וכהן עדיין לא שוחחו ביניהם אחרי התקרית והמאמן עדיין שוקל את התפטרותו מהקבוצה וצפוי להחליט מחר (שני) בנוגע לעתידו במועדון. בכל מקרה, החלטה צפויה להתקבל לאחר שיחה שתתקיים בין השניים. מועד לקיומה של שיחה כזאת עדיין לא נקבע ורק אם ויצמן יתנצל על דבריו, כהן יהיה מוכן להישאר.

אחד משחקני הקבוצה, שלא היה מופתע מההתבטאויות של ויצמן, אמר: "זו לא פעם ראשונה שהוא מקלל ומדבר ככה. מי שנמצא בעכו מכיר את הפיוז של ציון. הפעם הוא ללא ספק הגזים במילים שהוא אמר. אין לנו מושג על מה בדיוק היה לו לכעוס. לא רק ששיחקנו טוב, למרות שהפסדנו. איך הוא יכול לדבר ככה על מאמן שהביא אותנו למקום שהביא בניגוד לכל התחזיות? גם אם היינו מובסים 5:0 זה ממש גועל נפש לדבר ככה לבן אדם. אני והשחקנים האחרים מקווים שאלי יישאר כי הוא עושה עבודה מצוינת. אם הוא יילך, הרבה דברים יכולים להתפרק".

שחקן אחר הוסיף: "הדבר האחרון שאנחנו צריכים עכשיו זה בלגאן בין ההנהלה למאמן. אנחנו מקווים שזה יסתדר כמה שיותר מהר ואין לנו ספק שציון הגזים בצורה שדיבר לאלי. שום דבר בעולם לא מצדיק מילים כאלה. אני מקווה שאלי יישאר איתנו ולא יחליט לעזוב כי בזכותו הגענו לאן שהגענו. כבר הרבה זמן ציון מחפש את אלי. לא שיש לו על מה, אבל זה הבן אדם. ככה הוא גם התנהג לירון הוכנבוים".

המגן שמעון הרוש התייחס מקצועית להפסד באשדוד: "במחצית הראשונה היינו עדיפים, הגענו לכמה מצבים וספגנו ממצב אחד. גם במחצית השנייה שלטנו במשחק והגענו למצבים, רק חבל שלא הצלחנו לגמור את המשחק בדקות הטובות שלנו. אחרי ההרחקה (של איציק כהן - ה.ג), אשדוד שלטו וחבל שלא שמרנו על הנקודה". על הציפיות לקראת המשך הסיבוב אמר המגן: "הסיבוב השני יהיה יותר קשה. קבוצות כבר מכירות אותנו ואנחנו רק רוצים להמשיך להתקדם ולצבור כמה שיותר נקודות". על תקרית בסיום אמר הרוש: "לא נתערב בתקרית. רק אנחנו השחקנים מקווים שהם יגיעו לפתרון מהיר. כולם רוצים שאלי יישאר ושהאווירה הטובה תמשיך".

עדכון ראשון: 11:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully