וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרינקוביץ' מאוכזב ממעמדו. פרדי דוד יחפש קשר

2.1.2011 / 10:59

הסרבי של מכבי פ"ת לא ישוחרר בשלב זה. גולן: "אם היינו עומדים בלחץ בדקות האחרונות, היינו מתמודים על המקום הראשון"

הקשר הסרבי של מכבי פתח תקוה, נבוישה מרינקוביץ', התבטא בפני חבריו לקבוצה כי הוא מאוכזב ממעמדו. בעקבות השמועות על עזיבה אפשרית, גורם בקבוצה הודה כי לאחרונה חל פיחות במעמדו כשאמר: "הוא רך מדי, אבל לא נשחרר אותו כל עוד מכסת הזרים אינה מלאה". לפרדי דוד יש ארבעה זרים בסגל, כולל מרינקוביץ' שלא שותף בשלושת משחקי הליגה האחרונים ופתח במשחק ליגה אחד בלבד מסוף חודש אוקטובר (ברוב המשחקים מאז עלה כמחליף). סבסטיאן סנסוני, ג'ו ביזרה והשוער איבן מאנצה, שבינתיים מבקש להישאר בסגל למרות שהוא לא משחק, עדיין לא משלימים את המכסה שמאפשרת להחתים זר נוסף בקבוצה. המאמן ינסה למצוא קשר זר לקראת מועד ההעברות בינואר, ובינתיים, אלא אם כן יחול שינוי במצבו הרפואי של מגמאדוב, אין כוונה לצרף בלם.

"חבל מאוד שאנחנו סופגים העונה לא מעט שערים בדקה ה-90", אמר הבוקר החלוץ עומר גולן אחרי ההפסד הדרמטי 2:1 בבאר שבע. "אם היינו עומדים בלחץ בדקות האלה, הקבוצה הייתה מתמודדת היום על המקום הראשון. מאכזב לספוג בדקות הקריטיות". ליתר דיוק, פתח תקוה איבדה העונה שש נקודות מספיגה בדקות הסיום. זה קרה לה מול הפועל ב"ש במחזור הפתיחה (1:0 לב"ש, משער של אסולין), ובהמשך מול מ.ס אשדוד (2:2, נבו מזרחי הבקיע בתוספת הזמן), מול הפועל תל אביב (הפסד 2:1, משער של טועמה בדקה האחרונה) ואתמול משער של סוארס, וכל זה מבלי להחשיב את השוויון שספגה ממכבי תל אביב, שמונה דקות לסיום במשחק בבלומפילד.

שחקנים בקבוצה הופתעו אתמול מהתצוגה של אוהד כהן, שנעל את השער של באר שבע ברוב הדקות במשחק. "אני מניח שהוא בא עם רצון עז לנקום, אבל מגיע לו כל הקרדיט. היה קשה להכניע אותו אתמול", אמר שחקן בקבוצה. שחקן אחר הוסיף: "סנסוני הורגש בחסרונו אתמול. מגיע כל הכבוד לאסי משיח על השער, אבל העובדה שהוא ספג צהוב מוקדם וצהוב שני שטותי בהמשך פגעה בנו. הוא טעה בשיקול הדעת".

החלוץ דובב גבאי לא נכלל אתמול בסגל וכפי שפורסם ביום שישי שעבר הוא מתכוון לעזוב את הקבוצה בתום העונה. פתח תקוה דורשת כעת עבור השחקן מעל מיליון שקל, סכום שאף קבוצה לא מוכנה לשלם בשלב הזה מתוך הנחה שהשחקן יהיה חופשי בתום העונה. כך או כך, פתח תקוה תדרוש דמי השבחה עבור החלוץ, אם אכן יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully