וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר לשחקניו: "אני מרוצה, נלחמתם כמו שצריך"

הדס גרינברג

2.1.2011 / 9:04

מאמן מכבי נתניה החמיא לשחקנים אחרי התיקו בטדי. שביעות רצון מטל מעבי, שכנראה ימשיך להיות מתופקד בחוליית הקישור

במכבי נתניה היו מרוצים מהיכולת שהציגו השחקנים ומהנקודה איתה חזרו מטדי בעקבות ה-0:0 נגד בית"ר ירושלים אתמול (שבת). אחרי המשחק פנה המאמן, ראובן עטר, לשחקניו, ואמר להם: "אני מאוד מרוצה מהמשחק שלכם. הייתה משמעת טקטית טובה ונלחמתם כמו שצריך".

לאחר מכן עטר התראיין והוסיף: "היינו אמורים לצאת עם ניצחון. הגענו לארבעה-חמישה מצבים לגולים לעומת בית"ר, שלא הגיעה למצבים. אנחנו מאוכזבים מזה שלא ניצחנו, אבל אני מאוד מרוצה מאיך שהקבוצה שיחקה. היכולת של אריאל הרוש ללא ספק עלתה לנו ביוקר. אנחנו הקבוצה הכי צעירה בליגה, שבונה שלד - מה שלא היה הרבה שנים. כל משחק הוא עוד מבחן בגרות והיום השחקנים עברו אותו בהצלחה".

טל מעבי שפתח אתמול בקישור, הציג יכולת טובה וסיכן את שערו של אריאל הרוש מספר פעמים. עטר כנראה ימשיך להרכיב את מעבי בקישור, זאת לאחר שעד כה הוא שיחק כמגן שמאלי. אחמד סבע שהחמיץ הזדמנות מצוינת בדקה ה-83 (אחרי מסירה של מעבי), נראה מאוכזב מאוד בסיום המשחק אותו קיווה להכריע.

עדי נמני, שהוחלף בדקה ה-27 לטובתו של דלה ימפולסקי נראה מתוסכל. נמני שמשחק בדרך כלל בחוליית ההגנה, תופקד אתמול לראשונה בקישור האחורי, אך התקשה להשתלב בו ולכן הוחלף. הסיבה לניסיון לשילובו של נמני בקישור האחורי נבעה מההיעדרות של קובי דג'אני המוצהב. לאוניד קרופניק, שקיבל הזדמנות במרכז ההגנה לראשונה מאז איבד את מקומו בהרכב לפני מספר שבועות, הציג שיפור ביכולתו ויתכן שימשיך לפתוח גם במחזור הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully