וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביא: "ככה זה לא יכול להימשך"

הדס גרינברג

2.1.2011 / 8:35

קפטן ק"ש מודאג אחרי הפסד ליגה נוסף: "פיתחנו משברון קטן. היינו קבוצה טובה ומנצחת ועכשיו אנחנו קבוצה טובה ומפסידה"

אחרי שחשבו שהניצחון ברבע גמר גביע הטוטו מסמן את חזרתם לדרך המלך ולמסלול הניצחונות , בקרית שמונה התבדו אתמול (שבת) עם הפסד ליגה שלישי ברציפות, הפעם 1:0 בסכנין. במועדון היו מאוכזבים מאוד מההפסד שהרחיק אותם תשע נקודות מהמקום הראשון, בו שהו תקופה ארוכה.

קפטן הקבוצה, יניב לביא, התייחס למשחק ואמר לוואלה! ספורט: "בזמן האחרון אנחנו לא מביאים את התוצאות. אנחנו בתקופה פחות טובה. אני מקווה שנשתפר גם בהבקעת השערים וגם בפן ההגנתי, בתקווה לחזור לכדורגל היפה שהצגנו בתחילת העונה כי ככה זה לא יכול להימשך. הכל הולך לנו הפוך. קשה לי להצביע על מה בדיוק מביא לתוצאות הלא טובות. אולי אנחנו לא רוצים מספיק. יש לנו גם שחקנים חשובים שנפצעו, אבל יש תחליף לכל שחקן ושזה לא ישמע כתירוץ כי כל זה לא מצדיק את המצב שלנו".

אחרי שלושה הפסדים רצופים לביא חושש מהמומנטום השלילי: "אפשר לומר שפיתחנו משברון קטן. אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מהקבוצות שהפסדנו להן, אבל בכדורגל לפעמים יש אלמנטים של מחויבות, מזל ויכולת, שלא היה לנו מספיק מהם בשלושת המשחקים האחרונים. אני חושב שמדובר גם קצת בחוסר ריכוז ולא מספיק מחויבות".

לשאלה האם ההצלחה סחררה מעט את הצעירים הרבים שמשחקים בקבוצה ענה הקפטן: "אני לא חושב. יש לנו את המאמן הכי טוב שיכול להיות, אנחנו מגיעים מוכנים למשחקים ושולטים בהם, אבל מתקשים בסיומת. הציפיות שלנו במצב הנוכחי זה קודם כל לנצח את המשחק הקרוב. הניצחון בגביע הטוטו החזיר לנו מעט מהביטחון, אבל זה לא בא לידי ביטוי מול סכנין. אני חושב שכל הקבוצה ביכולת אישית פחות טובה ממה שהייתה עד כה, אבל נעבור את התקופה הזו. עד עכשיו היינו קבוצה טובה ומנצחת ועכשיו אנחנו קבוצה טובה ומפסידה".

השוער גיא חיימוב, שחזר להרכב לראשונה מאז איבד את מקומו במשחק נגד מכבי תל אביב לפני מספר שבועות, הציג אתמול משחק טוב על אף ההפסד ויתכן שימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות גם במחזור הבא. החלוץ תומר סוויסה, ששב לאחרונה מפציעה משתלב ומקבל דקות רבות יותר מדי שבוע, נכנס אתמול במחצית ונראה שהמגמה הזו תימשך. זוראן באלדובלייב שקיבל את ההזדמנות בצל היעדרם של אלרואי כהן, וויאם עמאשה וברק בדש, הגיע למספר הזדמנויות טובות אך החמיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully