וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פתחה במו"מ עם סמאקוב

הקבוצה האדומה מעוניינת בבלם אקטובה, לאחר שההצעה על גמאן נדחתה. שהר מאושר מהצמד: "ידעתי שאני צריך סבלנות"

הפועל תל אביב פתחה היום (ראשון) במשא ומתן לצירופו של בלם אקטובה סמאט סמאקוב במטרה להעבירו לקבוצה במהלך חלון ההעברות. סמאקוב הרשים במשחקים נגד האדומים במסגרת מוקדמות ליגת האלופות בתחילת העונה, ובהפועל רוצים לצרפו לאחר שההצעה שהגישה הפועל על הבלם הרומני ולריקה גמאן נדחתה על ידי קבוצתו, אוניברסיטה קראיובה. סמאקוב, 32, ערך 56 הופעות במדי נבחרת קזחסטן.

בתוך כך, בקבוצה נרשמה שביעות רצון מהניצחון 0:5 על הפועל חיפה במשחק שפתח את משחקי הסיבוב השני בליגת העל, כשחיוכים רבים הגיעו בעיקר מכיוונו של בן שהר. החלוץ כבש צמד ראשון בליגה, שיחק 90 דקות ואמר: "כבשתי צמד ואני מאוד שמח. בחודש האחרון אני מציג יכולת גבוהה, מבקיע, וידעתי שאני צריך סבלנות אבל לא צריך להסתנוור. זה התפקיד שלי, אני חלוץ וצריך לכבוש".

במשחק הראשון העונה, הדאבליסטית נכנעה להפועל חיפה, אבל למרות שגם המשחק אתמול יכול היה להוות מוקש, הקבוצה גרמה לו להיראות קל. "שטפנו את המגרש", הוסיף שהר, "היו חלקים בהם נסוגנו לאחור, אבל בסופו של דבר ניצחנו והצגנו חמישה גולים לקהל שלנו. אני בטוח שזה שימח אותם. זה נראה קל, אבל אחרי הגול הראשון פשוט השתחרר לנו. אין משחקים קלים אבל היום עשינו אותו קל. אנחנו צריכים להשתפר מבחינה הגנתית, גליל תפס היום יום נהדר וזה מראה שיש לנו סגל רחב".

במהלך המשחק נשמעו קולות רמים מכיוון הקהל, שמחה נמרצות נגד ההנהלה. החלוץ התייחס לבלגן הבלתי נגמר בין ראשי המועדון: "אלי הדריך אותנו שכשאנחנו עולים למגרש, אנחנו לא מתייחסים למה שקורה בהנהלה. אני שמח שנתנו מעצמנו 100 אחוז. כל אחד היה רוצה שיהיה שקט בהנהלה, אבל מה לעשות - זה מה יש".

בתקשורת הניגרית פורסם הבוקר כי מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי השוער וינסנט אניימה, שנעדר מהמשחק אתמול מכייון שהוא שוהה בניגריה לרגל חתונת אחיו, ושהיא עשויה להגיש לו הצעה בקיץ, אז יסיים את חוזהו במתחם חודורוב. על פי הדיווח, גם אספניול עוקבת אחרי השוער ולוקחת אותו בחשבון למקרה שקרלוס קאמני יעזוב אותה.

עדכון ראשון 7:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully