וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "לא היה היום כדורגל"

1.1.2011 / 21:37

מאמן בית"ר ירושלים זעם על שחקניו אחרי ה-0:0 מול נתניה: "כולם היו חלשים". עטר: "מרוצה מהמחוייבות והנחישות"

מגד גוזני

צילום וידאו: גדעון צנטנר
עריכת וידאו: דורון שטיין

במשחק שפתח את העונה עבור מכבי נתניה ובית"ר ירושלים, נרשמו לא פחות מ-5 שערים. קבוצתו של ראובן עטר הביסה את הירושלמים אז 1:4, ונדמה היה שדרכה של נתניה אל הצמרת מבטיחה. אלא שמאז עברו הרבה כדורים ברשתה של הקבוצה, ומנגד, לא הצליחה קבוצתו של עטר למצוא את הקצב ההתקפי שלה. הערב (שבת) רשמה נתניה את המשחק החמישי ברציפות בו היא לא כובשת בחוץ, כשסיימה ב-0:0 באיצטדיון טדי. ובית"ר? נדמה שהיא עדיין שרוייה בחגיגות השנה החדשה, ומלבד מספר הזדמנויות במחצית השניה לא הגיעה הערב אל המשחק.

במהלך המשחק, אירעו מספר תקריות ביציע המזרחי. אוהדים החלו בקריאות גזעניות ובתגובה קפצו עליהם מספר שוטרים סמויים ושבעה אוהדים עוכבו לחקירה. חבריהם ליציע המזרחי יצאו במחאה, אך חזרו כעבור מספר דקות. לאחר התקרית, החלו יושבי היציע המזרחי לקלל את יו"ר המועדון, איציק קורנפיין.

עזריאל רוצה לשדרג את חוזהו

"לא היה היום כדורגל", אמר מאמן בית"ר ירושלים, אורי מלמיליאן. "אני חושב שכל השחקנים היו צריכים לרדת מהמגרש רגע אחרי שעלו עליו. לא היה שום דבר שקשור לכדורגל על המגרש. השחקנים היו לחוצים ואני לא מבין למה. זה משחק מתחת לכל ביקורת. אפשר להגיד על כל אחד שהיה חלש. המשחק התחיל ב-0:0 ולא הייתה צריכה להיות תוצאה אחרת".

על שחקניו אמר המאמן: "אנחנו צריכים ליהנות מהמשחק, וצריך לכבד את החולצה שאתה לובש. ברגע שאתה לא משחק כדורגל זה מאכזב. לא מעניין להגיד עכשיו באיזה מקום נהיה בסוף השנה, מעניין רק להתחיל לשחק". על המהומות ביציעים והקללות שהוטחו לעבר יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין אמר מלמיליאן: "זה גורם נזק, זה נותן ליריבה יותר מוטיבציה. צריך להישאר מלוכדים, הקהל והשחקנים. אני מקווה שזה ייפסק כי מי שנפגע זו בית"ר ירושלים".

איש המשחק עבור בית"ר ירושלים היה ללא ספק שוער הקבוצה, אריאל הרוש, שמנע מקבוצתו הפסד ביתי. "לא ציפינו ולא קיווינו ל-0:0", אמר הרוש, "אולי היינו עייפים מגביע הטוטו, אבל זה לא תירוץ. לא הלך לנו היום והיה לנו משחק קשה מאוד. אני מקווה שנפיק את הלקחים וניראה טוב בהרבה כבר בשבוע הבא. לא רצינו להיות בתחתית, אבל זה המצב ואנחנו לא יכולים להשלות את עצמנו. אנחנו מספיק בוגרים וכל אחד יודע מה צריך לעשות ולשפר".

בתוך כך, חלוץ בית"ר ירושלים, חן עזריאל, מעוניין לשדרג את חוזהו בקבוצה. לעזריאל חוזה לעונה זאת ולשנתיים נוספות בבית"ר בשכר של כ-50 אלף דולר נטו לעונה וסוכנו של השחקן, דודו דהאן, מעוניין לשדרגו. סוכנו של השחקן קיבל פניות מ-3 הקבוצות הגדולות בליגת העל לגבי החלוץ, אך נענה מבית"ר כי אין סיכוי לכך וכמו כן נענה בנוגע לשדרוג כי נכון לשלב זה אין מה לדבר, במיוחד בעונה בה הקבוצה סובלת מגרעון ומנסה לגרד כסף לחיזוק בינואר. עם זאת, בתקופה הקרובה צפויה פגישה בין דהאן לקורנפיין כאשר שדרוג אפשרי בעונות הבאות נמצא על הפרק.

"מצבנו מצויין"

בנתניה לעומת זאת יצאו מאוכזבים מאוד. הקבוצה אמנם השיגה נקודה במגרש לא פשוט, אבל אנשי הקבוצה והשחקנים יודעים היטב כי היו צריכים לצאת עם הנקודות. שחקניו של עטר הגיעו למצבים רבים יותר משחקני היריבה, אבל החמיצו פעם אחר פעם, וברור לכל כי ללא חיזוק בחלק הקדמי תתקשה נתניה מול כל קבוצה בליגת העל גם בסיבוב השני.

"קודם כל אני מרוצה מהמחויבות, הנחישות והסדר", אמר עטר בסיום המשחק. "הגענו לארבעה או חמישה מצבים של שער בטוח. היינו קצת לחוצים ליד השער. בסך הכל אני מרוצה מהצורה בה הקבוצה נראתה, להגיע בטדי לכל כך הרבה מצבים זה מעודד. היום הצלחנו לייצר מצבים בזכות היכולת המצוינת של ההתקפה. הבעיה שלנו במשחקים הקודמים הייתה שלא הגענו להרבה מצבים".

המאמן נשאל האם בכוונתו לחזק את החלק הקדמי החלש של הקבוצה ואמר: "בינואר כולם מחפשים, אבל קשה למצוא שחקנים טובים פנויים בשלב כזה של העונה. המצב שלנו מצוין, אנחנו לא רצים לאליפות. אני שומע על הרבה קבוצות שמשלבות שחקנים צעירים, אבל אי אפשר להשוות את זה למה שאנחנו עושים פה. להיות איפה שאנחנו היום? אנחנו מרוצים מאוד מקצב צבירת הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully