וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "השחקנים רציניים ויודעים לשים הכל בצד"

מאמן הפועל ת"א החמיא לשחקניו, שהתעלמו מהבעיות בהנהלה וניצחו 0:5 את הפועל חיפה. שירזי: "השחקנים צריכים להתבגר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב רשמה הערב (שבת) את אחד המשחקים הקלים שלה העונה, כשהביסה בקלות 0:5 את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. האדומים של אלי גוטמן חגגו עם צמד של בן שהר, שערים של ערן זהבי, טועמה ופנדל מוצלח של איתי שכטר, בדרך למקום הראשון לפחות עד המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, שייערך ביום שני באצטדיון קרית אליעזר. הקבוצה של ניצן שירזי לא נראתה כל כך רע כפי שהתוצאה אולי מראה, אך יש לה הרבה על מה לעבוד לקראת המשחק הבאמת חשוב שלה מול הפועל רמת גן במחזור הבא.

דה סילבה: "גוטמן עשה אותי שחקן"

המאמן השמח אלי גוטמן אמר בסיום: "זו פתיחה יוצאת מן הכלל לסיבוב השני, בטח כשלוקחים בחשבון את פתיחת העונה הלא טובה שלנו ואת זה שאיבדנו שלוש נקודות מול הפועל חיפה בקרית אליעזר. היו לנו היום כמה ליקויים במשחק ההגנה והפועל חיפה הגיעה לכמה הזדמנויות, נלמד ונתקן את מה שצריך. בחלק הקדמי היו לנו מהלכים מצוינים. השחקנים רציניים, מחויבים ויודעים לשים הכל בצד. לא מעניין אותנו כלום, אלא רק לבוא בשבת ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר על המגרש.

"מאמן כדורגל צריך לקחת את המשחק ולנתח אותו ולדעת מה הנקודות שצריך לתקן ולחזק. מודאג אני לא, אבל תמיד יש עבודה. אין ספק שדגלאס היה בשבילנו יתד במשחק ההגנה, אבל כבר אמרתי שניצחנו את מכבי חיפה בלי דגלאס. ידענו להכניס את פרנסמן למשחק הקבוצתי". גוטמן פירגן גם לגליל בן שנן על המשחק הטוב שלו כשאמר: "מגיע לו להיבחר לשחקן המצטיין".

לאחר המשחק נפגשו כל השחקנים והצוות המקצועי במסעדה על מנת להיפרד מדגלאס דה סילבה, שכזכור חתם ברד בול זלצבורג האוסטרית ויצטרך אליה בימים הקרובים. מאמן הפועל התייחס לעזיבה: "דגלאס היה מבחינתנו בורג מרכזי גם בחדר ההלבשה וגם על המגרש. אני חושב שזלצבורג היא לא התחנה האחרונה שלו, הוא הולך לקבוצה שתתמודד על האליפות ואני מאמין שהדרך משם לגרמניה תהיה קצרה מבחינתו".

דה סילבה עצמו נשמע נרגש: "אני יוצא לדרך חדשה ואתגעגע. אלי גוטמן עשה אותי שחקן כמו שאני היום, יש לו יותר מ-50 אחוז מזה. כל הזמן הוא דיבר איתי והסביר לי איך להשתפר".

גליל בן שנן הוסיף: "אני עובד קשה בשביל זה ומאמין בעצמי. אני נותן את 100 האחוז שלי, גדלתי בהפועל תל אביב וזה החלום שלי להיות השוער הראשון. הרגשתי טוב עם היכולת של ההגנה. אני מרוכז במשחק שלי ומי שצריך לתקן את עצמו, יעשה את זה".

דורה: "לא נשאר לנו הרבה כבוד"

מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי לא חיפש תירוצים: "תבוסה לא נעימה בלשון המעטה. כל מה שאומר יישמע לא רציני, אני מאוכזב שאנחנו חוטפים שערים בקלות. אסור לעשות טעויות כמו שעשינו. בתוצאה כזו כל מה שאומר יישמע מגוחך. אנחנו מגיעים להרבה מצבים ומחמיצים ואנחנו משלמים על זה. אני לא רוצה להשתמש בתירוצים של שחקנים צעירים, אבל השחקנים שלי צריכים להתבגר. זה ההבדל ומה שיכול להשאיר אותך עד הסוף במשחקים.

"אני לא אדבר על הרצון שלי במרעי או חמד, אנחנו צריכים להתחזק לא רק בחלק ההתקפי אלא גם בחלק ההגנתי. יש עוד משחק חשוב בשבוע הבא ורק אחריו נתפנה לחשוב על חיזוק".

יוסי דורה המשיך את הקו של מאמנו: "נכון שלא נשאר לנו הרבה כבוד על הדשא. לא רצינו לספוג חמישיה". הקשר נשאל על סגנון המשחק הפתוח של קבוצתו, שאולי הוביל לתבוסה: "בכל משחק אנחנו באים אותו הדבר, אבל נגד הפועל מאוד קשה. הם כבשו בכל מצב, זו סטירת לחי קשה מאוד עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully