וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - נתניה: זמן יבואה

החלוץ מקווה לצאת מבצורת השערים נגד הקבוצה נגדה כבש בכל עונה בה שיחק בישראל. נתניה רוצה לשבור את הנאחס בטדי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* סמואל יבואה אמנם נמצא בבצורת של הבקעת שערים, אך הוא יכול לשאוב אופטימיות מהעובדה שהצליח להבקיע לפחות שער אחד לרשת מכבי נתניה בכל עונה בה שיחק בארץ, הן במדי הפועל כפר סבא והן במדי הפועל תל אביב.

* בעשור האחרון מכבי נתניה הצליחה להשיג שלושה ניצחונות חוץ בלבד על בית"ר ירושלים, כשהאחרון הושג במאי 2007. יחד עם זאת, אותו משחק לא התקיים בטדי בגלל עונש רדיוס של הירושלמים שאירחו בווינטר, כך שמעשית הניצחון האחרון של נתניה בטדי התרחש לפני שבע שנים, ב-2003.

* בעשור האחרון התקיימו 36 מפגשים בין הקבוצות כשהמאזן בין השתיים עומד על 17 ניצחונות לבית"ר, 11 ניצחונות לנתניה ו-8 משחקים שהסתיימו בתיקו.

* במשחק הקודם בין השתיים הבקיעה נתניה ארבעה שערים לרשתו של אריאל הרוש, כמות השערים הגדולה ביותר שהשוער הצעיר הוציא מהרשת העונה.

* משחק זה היה גם ביקורו האחרון של שמעון גרשון בקופסא, כאשר שבוע לאחר מכן הוא נתבשר על בעיה בליבו ונאלץ לפרוש מכדורגל.

* לאוהדי נתניה הוותיקים זכורה תבוסה גדולה יותר שהנחילו היהלומים לבית"ר ירושלים בשנת 1982, כאשר נתניה השפילה את בית"ר 1:6 משערים של חיים בר, שירזי, קליימן ושלושער של עודד מכנס, שיפרשן מחר את המשחק בטלוויזיה.

* אגב, את הגול הבודד לבית"ר באותו המשחק כבש אורי מלמיליאן, שיעמוד מחר על הקווים.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים התאמנה היום (שישי) תחת גשם שוטף ומזג אוויר סוער לקראת המשחק מחר . ההפתעה הגדולה הייתה חזרתו של אלי דסה מהטירונות, אחרי תקופה של חודש ימים בהם כמעט ולא זכה להתאמן עם הקבוצה. למרות העובדה שלא התאמן, למלמיליאן אין יותר מדי ברירות: דסה הוא המגן הימני היחיד כרגע בסגל ולכן הוא תורגל היום בהרכב.

קובי מויאל, שהפך לשחקן הרכב בשבועות האחרונים וסוחב פציעה ממשחק גביע הטוטו, נפצע באימון וצפוי להיעדר מהמשחק. בכל מקרה, עידן טל שולב במקומו בקישור האחורי לצד משה מישאלוב ואילו אבי ריקן ירד לעמדת המגן השמאלי. תומר בן יוסף כשיר וישולב יחד עם כריסטיאן גונזאלס במרכז ההגנה. דן איינבנדר וסטיבן כהן חזרו לאימונים מלאים אך אינם צפויים להיות בסגל, כמו גם דריו פרננדז, שנעדר היום מהאימון עקב מחלה.

השינויים בהרכב אינם מקריים. מלמיליאן היה מאוכזב מאוד אתמול מההרכב הראשון ומהעובדה שההרכב השני בראשות עידן טל שלט במשחקון. שחקן בקבוצה סיפר: "האימון של אתמול הרגיש כמו לפני עכו. ההרכב השני עושה בית ספר ומלמיליאן לא יודע מה לעשות. נקווה שעל המגרש מחר זה ייראה אחרת והשינויים יעירו משהו כי לא עושים כל כך הרבה שינויים ברגע האחרון".


מכבי נתניה:

בנתניה מקווים לפתוח את הסיבוב השני עם תוצאה טובה שתחזיר לשחקנים את הביטחון אחרי ההפסד 4:2 לבני יהודה ברבע גמר גביע הטוטו והתבוסה 3:0 למכבי חיפה במחזור הקודם. האימון המסכם שנערך הבוקר היה קצר מהרגיל זאת לאור העובדה כי משחקה של הפועל רעננה מתקיים באצטדיון הקופסא והשחקנים היו צריכים לפנות את המגרש מוקדם מהרגיל.

ראובן עטר לא תרגל הרכב אך על פי הימים האחרונים נראה כי הבלם ליאוניד קרופניק, שהציג יכולת חלשה בגביע הטוטו והוחלף במחצית, יחזור להרכב הפותח לצידו של מריאנו קפוראלה. עומרי בן הרוש יתופקד כמגן שמאלי כאשר טל מעבי צפוי להשתלב בקישור. אוראל דגני ישוב לעמדתו בעמדת המגן הימני ועדי נמני יוסט לקישור האחורי בהיעדרו של קובי דג'אני, שסוחב חמישה כרטיסים צהובים. לאור כמות הכיבושים הדלילה בליגה במחזורים האחרונים תרגל עטר את שחקני ההתקפה בסיומת מול השער, והתריע בפני שחקניו: "אנחנו צריכים לבוא מחוייבים. מצפה לנו משחק קשה בטדי עם הקהל הבית"רי שידחוף אותם".

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: עידן טל.

טל איבד את המקום בהרכב בחודש האחרון ואלמלא הפציעה של קובי מויאל הוא לא היה צפוי להיות בהרכב. במידה שטל לא ייקח מנהיגות במרכז המגרש ויהיה דומיננטי, הוא עשוי לאייש את הספסל לא מעט בהמשך העונה.

מכבי נתניה: ליאוניד קרופניק

הבלם שנמצא בתקופה לא טובה ואיבד את מקומו בהרכב בליגה עשוי לקבל שוב את הקרדיט מראובן עטר, ולהוכיח למאמנו שהתקופה הרעה מאחוריו, אם יצליח להסתדר עם החוליה ההתקפית המסוכנת של בית"ר ירושלים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, עידן טל, משה מישאלוב, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, חן עזריאל, סמואל יבואה.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, עומרי בן הרוש, לאוניד קרופניק, מריאנו קפוראלה, אוראל דגני, עדי נמני, מאור אסור (ניר נחום), עומר פרץ (טל מעבי), פיראס מוגרבי, חן עזרא, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully