וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידין על הספסל, טועמה בהרכב

31.12.2010 / 14:46

הקשר האחורי החלים מהפציעה, אבל יסופסל לראשונה העונה, כשזהבי יתפוס את מקומו במרכז הקישור נגד הפועל חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*ב-12 העונות האחרונות הקבוצה שניצחה ראשונה במפגשים בין הפועל תל אביב להפועל חיפה, לא הפסידה ליריבתה בהמשך העונה.

*מאז עונת 1999/00 אף משחק בבלומפילד ביו שתי הקבוצות לא הסתיים בתיקו.

*גליל בן שנן יערוך מחר את הופעתו הראשונה העונה בליגה, דווקא מול הקבוצה אליה היה מושאל כעונה וחצי מהפועל תל אביב.

*הפועל תל אביב קיימה השנה במסגרת הליגה שישה משחקים בבלומפילד ומתוכם ניצחה בסך הכל שלושה. לעומתה חיפה יצאה לשבעה משחקי חוץ העונה ובשלושה מהם ניצחה, כששני משחקים הסתיימו בתיקו.

* ערן זהבי וטוטו תמוז אחראיים על לא פחות מ-20 שערים מה-33 שכבשה הפועל תל אביב העונה.

*הפועל חיפה היא הקבוצה היחידה בליגה שבסיבוב הראשון לא הפסידה לשלוש מוליכות הטבלה: מכבי חיפה, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב

כפי שהסתמן כבר באימון אתמול, אביחי ידין יפתח לראשונה העונה על הספסל וזאת בשל שיקולים מקצועיים. באסיפה אמר אלי גוטמן לשחקנים: "התחרות על הרכב פתוחה וכל מי שיוכיח את עצמו באימונים יקבל מקום בהרכב". מקצועיים.לפיכך, מי שימשיכו להיות מתופקדים במרכז הקישור הם שי אבוטבול וערן זהבי, כשסלים טועמה שוב יתפוס את מקומו של זהבי בקישור ההתקפי. גליל בן שנן יפתח מחר בין הקורות במקום וינסנט אניימה, השוהה בניגריה לרגל חתונת אחיו ושיחזור רק בשבוע הבא. הקפטן וואליד באדיר יחזור למרכז ההגנה אחרי עזיבתו של דגלאס דה סילבה ודני בונדר ימשיך לפתוח כמגן הימני.

איתי שכטר, שחזר השבוע מטיפולים באיטליה, ישולב במהלך המשחק לאחר שלא שיחק מאז ההתמודדות עם ליון בצרפת לפני מספר שבועות. בהפועל מקווים שהבלגן ברמת ההנהלה לא ישפיע על השחקנים ומקווים להתחיל את הסיבוב השני בצורה מוצלחת. גוטמן אמר לשחקנים: "הפועל חיפה נשענת על קישור אגרסיבי במרכז המגרש וסומכת על היכולת של עדן בן בסט בהתקפה. המפתח מבחינתנו הוא ללחוץ אותם במרכז המגרש מהדקה הראשונה ולתת להם לרדוף אחרינו".

הפועל חיפה

חיפה תגיע מחר עם המון ביטחון למשחק מול האלופה לאחר הניצחון עליה בסיבוב הראשון. למרות ההפסד במחזור הקודם להפועל פתח תקוה, ניצן שירזי לא מתכנן שינויים גדולים, כשההתלבטות העיקרית בין גד עמוס לקאלה דרשלר בעמדת השוער.

שירזי עודד את שחקניו באסיפת הקבוצה ואמר: "יש לנו סיכוי טוב להתברג העונה בפלייאוף העליון ומחר המשחק יהיה מבחן עבורנו - אם אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו באמת צריכים להיות שם. אני מאמין שאפשר לעשות את זה". שירזי גם התייחס לאלופה ואמר: "כל שחקן אצלם יכול ביום נתון להפוך הגורם המשפיע על המגרש. אנחנו חייבים להיות מרוכזים בחלק האחורי".

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: גליל בן שנן

אחרי כמה תצוגות חלשות בגביע הטוטו, ביניהן הדרבי שהסתיים ב-3:3 ובו היה לו חלק גדול בכל השערים שהאדומים ספגו, בן שנן יקבל בעל כורחו הזדמנות ראשונה בליגה. לשוער שפעם סומן כשוער העתיד של המועדון, לא יהיו עוד הרבה הזדמנויות שיש לו מקום בקבוצה. מחר יש לו הרבה מה להוכיח.

הפועל חיפה: עדן בן בסט

נכון שמבחינת החלוץ מדובר בעונה מצוינת ואפשר להגיד שהוא זוכה להכרה שכל כך רצה כשחקן מוביל בליגת העל, אך הוא עדיין לא הוכיח את יכולתו נגד הגדולות באמת. לפני שנתיים הגיע בן בסט לאדומים מתל אביב בתקווה שיוכל לעשות את קפיצת המדרגה ונחל כישלון חרוץ. מחר לא רק שהוא ירצה להוכיח לגוטמן שהוא לא היה צריך לוותר עליו, ברגליים שלו טמון חלק גדול מהתקווה של חיפה לחזור עם הנקודות הביתה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: גליל בן שנן, דני בונדר, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, סלים טועמה, בן שהר, טוטו תמוז.

הפועל חיפה: גד עמוס (קאלה דרשלר), עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, איל טרטצקי, אושרי רואש, יוסי דורה, גל אראל, חנן ממן, סשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully