וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הכרעות יש, אבל איפה הדרמה?

1.1.2011 / 1:38

המפגש בין סיאטל לסט. לואיס יכריע את זהות העולה ב-NFC מערב. הקולטס צריכים ניצחון על טנסי. פוקס מחוץ לקרוליינה

המחזור האחרון ב-NFL ישוחק כולו ביום ראשון. בדרך כלל, זהו מחזור של הכרעות, אלא שהפעם, לפחות על הנייר, נקבל דרמות בזעיר-אנפין. מצד שני, אתם יודעים, זו ה-NFL ומספיקה סנסציה אחת כדי לטלטל ליגה שלמה. ואם בסנסציות עסקינן, המדור ניסה להפתיע בשבוע שעבר, אבל עם 6 מ-15 עלובים הגיע למאזן כולל של 133 מ-239 (55.6 אחוז). ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

נייט וושינגטון שחקן טנסי טייטאנס חוגג טאצ'דאון. Joe Howell, AP
די בהפתעה של נייט וושינגטון והטייטאנס כדי ליצור טלטלה - וגם זה, אגב, לא בטוח/AP, Joe Howell

METV:

20:00: קליבלנד - פיטסבורג

23:00: גרין ביי - שיקגו

FOX:

20:00: ניו אורלינס - טמפה ביי

23:15: וושינגטון - ניו יורק ג'איינטס


ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: סיאטל - סט. לואיס

סאם בראדפורד שחקן סט. לואיס ראמס. Dilip Vishwanat, GettyImages
כל מה שצריכים סאם בראדפורד והראמס הוא ניצחון - והם בפנים/GettyImages, Dilip Vishwanat

אפקט ראשוניות בצפון ובדרום (שעה ראשית: 20:00)

קליבלנד (10:5) - פיטסבורג (4:11)

בשבוע שעבר הייתה לבראונס הזדמנות לדפוק את שנואי נפשם מבולטימור, והשבוע הם מקבלים הזדמנות לעזור דווקא לרייבנס, כשיארחו את מובילת ה-AFC צפון. המתמטיקה של הסטילרס פשוטה: ניצחון, והם במקום השני בחטיבה, שמבטיח שבוע חופש ואירוח המשחק השני בפלייאוף. הפסד וניצחון של הרייבנס, והם יורדים לעמדת הוויילד קארד. "אנחנו ממש לא רוצים לשחק בשבוע הבא, זו ליגה שהכל יכול לקרות בה", אמר התאקל של פיטסבורג קייסי המפטון.

התחזית: עוד שבוע להמר על הבראונס? לא, תודה. ניצחון לסטילרס


בולטימור (4:11) - סינסינטי (11:4)

המשימה של הרייבנס נראית פשוטה, כשהבנגאלס יתייצבו למשחק ללא צ'אד אוצ'וסינקו וטרל אואנס הפצועים, אולם בולטימור תלויה בחדשות שיגיעו מקליבלנד. אם הסטילרס ינצחו, היא תעלה מעמדת הוויילד קארד הראשונה, בדרך למפגש עם אינדיאנפוליס או קנזס סיטי. סינסינטי שלחה את סן דייגו הביתה בשבוע שעבר, ובוודאי תשמח להכניס טעם מר גם לפה של העורבים.

התחזית: ניצחון לבולטימור


אטלנטה (3:12) - קרוליינה (13:2)

ההפסד לניו אורלינס אילץ את הפאלקונס לשחק עוד שבוע בהרכב מלא, על מנת להבטיח את הביתיות לאורך הפלייאוף. אם תנצח אטלנטה, היא תזכה בראשות ה-NFC דרום לראשונה מאז 2004, כשמייקל ויק הנהיג אותה לגמר החטיבה. "אני רק מקווה שהתקלה מול ניו אורלינס עוררה אותנו ובאה ברגע הנכון", אמר הליינבקר קוי וייר. הפנת'רס הודיעו כי ג'ון פוקס לא ימשיך לאמן בעונה הבאה את הקבוצה. תודה לאל.

התחזית: פאלקונס


ניו אורלינס (4:11) - טמפה ביי (6:9)

שתי הקבוצות צריכות עזרה, כל אחת מסוג אחר. הסיינטס מקווים שקרוליינה תפתיע, איכשהו, באטלנטה, כדי למצוא את עצמם בעמדת זינוק נאותה למקום הראשון בבית ולשבוע חופש בפלייאוף. הבאקנירס צריכים ניצחון והפסדים של גרין ביי לשיקגו ושל הג'איינטס לוושינגטון. לא ממש מעודד. "זה משחק הפלייאוף שלנו", אמר המאמן רחים מוריס, "אין לנו משהו אחר לחשוב עליו בשלב זה".

התחזית: ניצחון לסיינטס

ג'וש פרימן שחקן טמפה ביי באקנירס. Harry How, GettyImages
כמה כואב נראה עכשיו ההפסד של ג'וש פרימן והבאקנירס לדטרויט/GettyImages, Harry How

קנזס סיטי (5:10) - אוקלנד (8:7)

הצ'יפס הבטיחו בשבוע שעבר את אליפות ה-AFC מערב בעקבות ההפסד של סן דייגו בסינסינטי, וכעת הם צריכים ניצחון אחד להשגת שתי מטרות עיקריות. האחת - הבטחת המקום השלישי בשלב הראשון של הפלייאוף (מה שיקנה, כנראה, מפגש עם הג'טס בשבוע הבא). השניה - מאזן ביתי של 0:8, לראשונה מ-2003. גם לריידרס יש מטרה, כשעם ניצחון הם יסיימו במאזן 0:6 וסוויפ מרשים על הבית, ועונה ראשונה ללא מאזן שלילי לראשונה מאז עונת הסופרבול של 2002.

התחזית: ניצחון לצ'יפס


ניו אינגלנד (2:13) - מיאמי (8:7)

יש איזושהי קללה שמסתובבת ב-AFC, כשקבוצה שמסיימת עם מאזן 3:13 לא זוכה בסופרבול. לא בטוח שביל בליצ'יק ושחקניו חושבים על זה, במיוחד כשהמדיניות של הפטריוטס היא לפתוח עם ההרכב החזק ביותר שלהם גם כשהמשחק לפרוטוקול. מצד שני, הם זוכרים מה קרה לווס וולקר ביוסטון בשנה שעברה. "יש הרבה דברים שנצטרך לקחת בחשבון", אמר המאמן ביל בליצ'יק. אחד הדברים הללו הוא שמיאמי הייתה השנה קבוצת חוץ מבריקה ומכוונת לעונה מוזרה של 1:7 בחוץ ו-7:1 בבית.

התחזית: על מה אנחנו הולכים? הימור קשה במיוחד. מיאמי, כי בריידי לא ישחק יותר ממחצית


דטרויט (10:5) - מינסוטה (9:6)

שתי הקבוצות הדהימו בשבוע האחרון. הליונס ניצחו משחק שני ברציפות בפלורידה, הפעם את מיאמי, הווייקינגס השביתו את השמחה של פילדלפיה עם ניצחון בלינקולן פייננשל. ברט פארב, שלא צלח מבדקי זעזוע מוח במהלך השבוע, יישאר כנראה בחוץ, כשג'ו ווב ימשיך לקבל את האשראי בעמדת הקוורטרבק. שון היל צפוי לפתוח בדטרויט, שמחפשת רצף של ארבעה ניצחונות כדי לסיים את העונה בטעם טוב.

התחזית: ניצחון לליונס


ניו יורק ג'טס (5:10) - בפאלו (11:4)

הג'טס יכולים עדיין להשיג את עמדת הוויילד קארד הראשונה, אם הם והרייבנס ינצחו ופיטסבורג תפסיד, אבל ספק אם החישובים הללו יעודדו את רקס ריאן להציב את מארק סאנצ'ז הרבה זמן במגרש, ומארק ברונל צפוי לזכות בנתח נכבד של דקות. הקוורטרבק הפצוע יפתח, אך לא ברור כמה זמן ישחק. הדאגה של ריאן היא ההגנה, שהרשתה ליריבותיה ממוצע של 309 יארדים למשחק בארבעת המשחקים האחרונים - לא בדיוק מתכון להצלחה בפלייאוף. אבל עד אז, עוד חזון למועד.

התחזית: ניצחון לג'טס

רוני בראון שחקן מיאמי דולפינס מול לנדון ג'ונסון שחקן דטרויט ליונס. Pat Carter, AP
רוני בראון ממיאמי ולנדון ג'ונסון מדטרויט רק רוצים לסיים בטעם טוב/AP, Pat Carter

הסיכוי הקלוש של ג'קסונוויל (שעה ראשית: 23:05-23:15)

אינדיאנפוליס (6:9) - טנסי (9:6)

הקולטס הזכירו בשבוע שעבר את קבוצת הסופרבול של 2006, לפחות בהרכב השחקנים ובאיזון ההתקפי על המגרש. דומיניק רודס וג'וזף אדאי החזירו את מימד הריצה למשחק, ואינדי נראית מוכנה לפלייאוף. אבל לפני שזה יקרה, היא צריכה לנצח את הטייטאנס, משום שהפסד שלה וניצחון של ג'קסונוויל ביוסטון יעלו את הג'אגוארס.

התחזית: אין שום סיכוי שהקולטס יפספסו את זה. ניצחון לאינדיאנפוליס


יוסטון (10:5) - ג'קסונוויל (7:8)

שתי הקבוצות עברו שבוע לא קל. הג'אגוארס הפסידו בבית לוושינגטון והסיפור שלהם כמעט נגמר, הטקסאנס כבר חושבים על היום שאחרי גארי קוביאק, כשאוהדי הקבוצה מתארגנים בעד פיטורי המאמן. אם לא די לג'קסונוויל בצרות, הקוורטרבק דייויד גרארד לא ישחק ואת מקומו יתפוס טרנט אדוארדס. גם הרץ האחורי מוריס ג'ונס דרו, שיעבור ניתוח לאחר סיום העונה, לא ישותף, רשאד ג'נינגס יפתח במקומו.

התחזית: ניצחון לטקסאנס


גרין ביי (6:9) - שיקגו (4:11)

הפאקרס תלויים בעצמם - ניצחון על הברס והם בפלייאוף. הם ייכנסו גם עם הפסד, במידה שניו יורק ג'איינטס וטמפה ביי יפסידו גם הן, אבל למה לקחת את הסיכון? באשר לברס, הם מחכים לראות מה יקרה במשחק באטלנטה. במקרה שהפאלקונס ינצחו את קרוליינה, לא יישאר לדובים על מה לשחק, משום שהם יינעלו על המקום השני בחטיבה. סביר להניח שאם זה יקרה, לאבי סמית' לא יעלה בהרכב החזק שלו.

התחזית: זה הבאנקר של השבוע, מכל כך הרבה סיבות. שימו את הבית, את המשכנתא, את הרכב ואפילו את החמין של שבת על ניצחון של הפאקרס


פילדלפיה (5:10) - דאלאס (10:5)

משחק לפרוטוקול בלבד. האיגלס תקועים על המקום השלישי בחטיבה בעקבות ההפסד למינסוטה, בלי שום סיכוי לקבל שבוע חופש. בשל כך, מייקל ויק לא ישחק בהתמודדות הזו בשל פציעה ברגל וקווין קולב יפתח במקומו. הקאובויס מחפשים ניצחון מתוק בעונה מרה על היריבה המושבעת.

התחזית: ישיגו אותו. ניצחון לדאלאס

מייקל ויק שחקן פילדלפיה איגלס. Jim McIsaac, GettyImages
צריך לנוח, בשביל השבוע הבא. ויק/GettyImages, Jim McIsaac

וושינגטון (9:6) - ניו יורק ג'איינטס (6:9)

שתי הקטסטרופות האחרונות גרמו לג'איינטס להיאחז בציפורניים בסיכויי הפלייאוף האחרונים, אבל גרין ביי עלולה לדרוך להם על הידיים ולגרום לנפילה הסופית. ניו יורק צריכה ניצחון של שיקגו בלמבו פילד וכמובן, לצאת עם אחד משלה מלנדובר. רקס גרוסמן ימשיך לקבל את האשראי ברדסקינס לאחר שני משחקי חוץ סולידיים, בדאלאס ובג'קסונוויל. החשיבות היחידה מבחינת הג'איינטס במקרה של ניצחון של גרין ביי תהיה המשך הרצף מול הרדסקינס, שעומד כרגע על חמישה ניצחונות רצופים.

התחזית: ניצחון לג'איינטס


דנבר (11:4) - סן דייגו (7:8)

משחק שאין לו שום השלכות, ולכן נחלוף על פניו מהר - ניצחון לצ'ארג'רס


סן פרנסיסקו (10:5) - אריזונה (10:5)

משחק שאין לו שום השלכות ולכן נחלוף על פניו... רגע, צריך שורה אחרת, את זו כבר כתבנו. טוב, הנה אחת: איכסה. ניצחון לפורטי ניינרס


סיאטל (9:6) - סט. לואיס (8:7) - 3:20, בין ראשון לשני

יש סיבה אחת שצריך שסט. לואיס תנצח - מניעת האפשרות שלראשונה בהיסטוריה בעונה מלאה, תעלה קבוצה עם מאזן שלילי לפלייאוף. סאם בראדפורד ינסה להמשיך את הקו של מאט ריאן וג'ו פלאקו, שהגיעו עם קבוצותיהם בעונות רוקי לינואר, והמשימה שלו עשויה להיות קלה יותר, כשצ'רלי וייטהרסט עשוי לפתוח בסיאטל במקום מאט האסלבק הפצוע (גם כשהוא בריא הוא סוס די גמור). המתמטיקה פשוטה: המנצחת לוקחת את ה-NFC מערב, אם המשחק יגיע להארכה, משתלם לראמס לשחק על תיקו.

התחזית: ראמס

צ'רלי וייטהרסט שחקן סיאטל סיהוקס. Elaine Thompson, AP
היי, היפי, צריכים שתנצח את סט. לואיס. צ'רלי וייטהרסט/AP, Elaine Thompson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully