וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - מכבי פ"ת: ראו הוזהרתם

31.12.2010 / 13:59

המאמנים ערכו אימונים טקטיים ותדרוכי וידאו קפדניים עם דגשים על היריבה. דוד: "שימו לב לפרננדש". קלינגר: "דמארי מסוכן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* המפגש הראשון העונה בין הקבוצות הוליד סיום דרמטי, כשליאור אסולין הבקיע בתוספת הזמן. גם בעונה שעברה וגם לפני שנתיים הוא כבש במחזורי הפתיחה של הליגה, ואולי פתיחת הסיבוב החדש תחזיר לו את חדוות המשחק.

* טל בן חיים רשם צמד בעונה שעברה מול הפועל באר שבע במחזור הרביעי. גם במפגש האחרון שקבע מי מהקבוצות תסיים במקום השמיני ותקבל מענק מההתאחדות, הוא כבש צמד בניצחון 1:4.

*המשחק הזה יפגיש את יוסי אופיר ואבי יחיאל, שכל אחד מהם שיחק בעונה שעברה בקבוצה היריבה.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

ערן לוי שהצטרף לקבוצה השבוע עדיין לא יכול לשחק משום שמועד ההעברות בישראל ייפתח ב-11 בינואר. בינתיים, החלוץ מתאמן בקבוצה ויעודד את חבריו מהיציע. העובדה שברנרדו ואשקונסלוס עוזב, יצרה לקלינגר בעיה בהתקפה, אבל עם קצב ההבקעה של הפורטוגלי, המאמן יכול להסתפק בליאור אסולין.

אתמול כינס קלינגר את ראשי האוהדים במטרה להסביר את היכולת של הקבוצה בסיבוב הנוכחי וגם לקראת צירופו של ערן לוי, שעדיין קשה לקבוע איך יתאקלם מבחינה חברתית. וויליאם סוארס יחזור השבוע לעמדת הקשר האחורי, כשקלינגר יחזיר את אביתר אילוז ואבי יחיאל לעמדות הטבעיות שלהם בהגנה. "שימו לב לתנועה של עומר דמארי", אמר המאמן באסיפה הקצרה שקיים, שכללה קלטות וידאו של היריבה ממשחקיה האחרונים.

מכבי פתח תקוה:

פרדי דוד הקרין באסיפה המסכמת קלטות של היריבה מול מכבי תל אביב, עירוני קרית שמונה, נתניה והפועל עכו ושם דגש על המצבים הנייחים ועל החסרונות של הקבוצה היריבה. "שימו לב איפה הם עומדים. יש להם את פרננדש שיש לו בעיטות טובות, הוא בועט ממרחק. ליאור אסולין עושה תנועה לעומק וצריך להיזהר ממנו".

מאוחר יותר הוא אמר: "אנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה, זה מעין משחק על שש נקודות, צריך להרחיק את הקבוצות שבסביבתנו ובאר שבע היא אחת מהן, שמועמדת למקומות 1-6". דוד לא תרגל את ההרכב, אבל בהיעדרו של סבסטיאן סנסוני, אסי משיח יפתח ב-11 שלו. יוסי אופיר הודיע על מחלה, אבל בקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק. למאמן ישנה התלבטות בין מיכאל זנדברג ורועי בקל ונראה כי לאחרון ישנה עדיפות מסוימת. אם אופיר לא יפתח, דוד יפתח עם שניהם.

יעמוד למבחן

הפועל באר שבע: וויליאם סוארס

העובדה שקלינגר נאלץ לתמרן עם השחקן בעמדות שונות בגלל פציעות והרחקות, לא עשתה טוב לקבוצה. סוארס הציג העונה יכולת טובה יותר במרכז הקישור ובאר שבע הרוויחה את אבי יחיאל המנוסה במרכז ההגנה. אבל יש כמה דברים שצריך לזכור. סוארס עלה לאלונה ברקת לא מעט כסף, ולמרות היכולת הטובה שהוא מציג הוא עדיין לא מראה ניצוצות של כוכב שעולה חצי מיליון דולר. משחקן שנקנה במחיר בסדר גודל כזה, היינו מצפים ליותר. אולי החזרה לקישור תחזיר לו את הדומיננטיות.

מכבי פתח תקוה: עומר דמארי

במכבי פתח תקוה דאגו להפריח אתמול את השמועות בנוגע למעבר אפשרי של השחקן לאיטליה. "גורמים אינטרסנטים עומדים מאחורי הפרסומים הללו. אין שום סיכוי שהוא ישוחרר בינואר, גם לא קיבלנו הצעה רשמית". בפתח תקוה יודעים גם למה. דמארי הבקיע ארבעה שערים בחמשת המשחקים האחרונים בהם שותף וזו עומדת להיות עונת השיא שלו, כנראה לפני מעבר אפשרי לאירופה בקיץ. הכניסה שלו למשחק בגביע הטוטו מול בית"ר ירושלים הוכיחה עד כמה הוא חשוב ליצירת מצבים בהתקפה. במכבי פתח תקוה עדיין לא יוצאים בהצהרות, אבל בחדרי חדרים מקווים שיחד עם עומר גולן וטל בן חיים, הוא יוביל את הקבוצה העונה לאירופה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; וויליאם סוארס, ליאור ז'אן, ריקרדו פרננדש, דוד רביבו, מאור מליקסון; ליאור אסולין.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; חגי גולדנברג, ניצן דמארי (מורד מגמאדוב), ג'ו ביזרה, אלירן דנין; אסי משיח, יוסי אופיר (רועי בקל), רועי בקל (מיכאל זנדברג), טל בן חיים; עומר דמארי, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully