וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "קשה לשחק בלי קטן ורפאלוב"

31.12.2010 / 11:12

בקבוצה האשימו את חיסרון השניים בהדחה מגביע הטוטו. בנאדו: "הסתדרתי עם פיליאבסקי". לוי: "המבחן האמיתי - ביום ב'"

אכזבה גדולה נרשמה אתמול (חמישי) במכבי חיפה בעקבות ההדחה מגביע הטוטו. בקבוצה התאכזבו בעיקר מהחלק הקדמי, ושחקנים בקבוצה תירצו את הנעת הכדור הלא מדוייקת בחסרונם של יניב קטן וליאור רפאלוב. "קטן ורפאלוב היו חסרים מאוד", הסבירו בקבוצה. "הם משפיעים מאוד על הקבוצה ואתמול ראינו שקשה לשחק בלעדיהם. הייתה בעיה עם הנעת הכדור בחלק הקדמי".

היום אמר אלישע לוי לשחקניו באימון: "המחצית הראשונה הייתה טובה, ראינו קבוצה. במחצית השניה קרה ההיפך, אבל המבחן האמיתי הוא ביום שני". המאמן לא תרגל הרכב ובחר לערוך אימון מפוצל.

לוי לקח מהמשחק בעיקר את היכולת הטובה שהציגו שני שחקני הרכש החדשים. כפי שפורסם אתמול, הקשר סיידו יאיא והבלם אנדריי פיליאבסקי הרשימו את המאמן ואם לא יימצאו שחקנים טובים יותר עד פתיחת מועד ההעברות ב-11 בינואר, הם יישארו בקבוצה. הדברים אמורים בעיקר לגבי הקשר, שהיה מעורב מאוד במשחק ועושה רושם כי הוא נמצא בכושר טוב. בינתיים, במקביל לעיכוב המתמשך במשא ומתן עם דרוידאס שרנאס הליטאי, לוי ממשיך לחפש חלוץ.

"כשמפסידים זה תמיד מאכזב", אמר הבוקר הבלם אריק בנאדו. "בסך הכל היה משחק שקול ושתי הקבוצות הגיעו למצבים, אבל בסופו של דבר הם השכילו להבקיע בהארכה ואנחנו לא, אז זה מאכזב. זה שלב של נוק אאוט ואי אפשר לתקן, לא נעים לעוף בשלב הזה. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק השני מול מכבי תל אביב ביום שני". הבלם התייחס לכמות הפצועים של הקבוצה: "חלק מהפציעות היו תוך כדי משחק, חלק יצאו כי אלישע רצה להרחיב את הרוטציה, זה קורה שמאמן עורך חילופים מאולצים. בשורה התחתונה הפסדנו וזה בכלל לא נעים".

בנאדו נשאל לגבי הבלם פיליאבסקי ששיחק לצידו על תקן של נבחן והוסיף: "אני חושב שהוא היה טוב, בסך הכל הסתדרתי איתו". לקראת המשחק ביום שני אמר הבלם: "כל משחק הוא אופרה אחרת. רצינו לנצח ונתנו היום הכל על המגרש, ראיתם קבוצה שנלחמה שרצתה והגיעה למצבים. בחצי הראשון אפילו היינו עדיפים ואחר כך הם היו יותר טובים. אנחנו מצפים למשחק הקרוב".

מוחמד גדיר, שלא יהיה כשיר למפגש ביום שני בליגה, ערך אימון חלקי ויעבור ניתוח עד תחילת השבוע. עידן ורד אמור להמשיך ב-11 של חיפה, בעוד שי מימון, גוסטבו בוקולי ויניב קטן אמורים לחזור להרכב על חשבון שני הזרים וגדיר. בשבוע הבא אמורה ההנהלה להיפגש עם השחקנים שיסיימו חוזה בחודש ינואר. ההערכה היא שחוזהו של ג'ון קולמה כן יחודש והצדדים יגיעו לפשרה בעניין המיסוי. קולמה ישלם בעונה הבאה כ-45 אחוז מס ממשכורת הברוטו שלו, שעומדת היום על 180 אלף דולר לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully