וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון לשחקניו: "היה חשוב לנצח"

הדס גרינברג

30.12.2010 / 20:19

בקרית שמונה מקווים שהניצחון בגביע הטוטו יחזיר את הקבוצה למסלול. הפציעות גורמות למאמן כאב ראש בכל הנוגע לחוד

שחקני עירוני קריית שמונה שבו להתאמן היום (חמישי) לאחר שהעפילו שלשום לחצי גמר גביע המדינה. במועדון היו מרוצים מאוד מהעפלה גם בפן המקצועי וגם בפן הכלכלי שיתרום לקבוצה. המאמן רן בן שמעון אמר לשחקניו: "היה חשוב לנצח, זה ייתן לנו ביטחון להמשך". בן שמעון התכוון בין היתר לעובדה שהקבוצה סיימה את הסיבוב הראשון עם הפסד לבית"ר ירושלים וכי הניצחון החזיר את הביטחון לשחקנים.

לקראת המשחק בסכנין ביום שבת, יש לבן שמעון כאב ראש גדול בחלק ההתקפי כששלושת החלוצים המובילים שלו, וויאם עמאשה, ברק בדש ואלרואי כהן, יעדרו בשל פציעות. כזכור, עמאשה סובל משבר תלישה, כהן ממתיחה ובדש, שנפצע אתמול, סובל מרגישות בשרירי הבטן ברצועות הכתף.

לפיכך בן שמעון יאלץ לתת הזדמנות לאחד משני הזרים זוראן באלדובלייב וקיילב אקוונוגו, שבחודשיים האחרונים דילגו בין היציע לבין הספסל בחודשיים, או לחלוץ הצעיר תומר סוויסה ששב מפציעה ועדיין אינו כשיר לתשעים דקות. יש לציין כי גם שלומי אביסדריס הצעיר עומד לראשותו של בן שמעון.

השוער גיא חיימוב, שהציג יכולת טובה בניצחון אתמול, עשוי לשוב אל בין הקורות לאחר שאיבד את מקומו לפני המשחק מול מכבי תל אביב לפני מספר שבועות. מחר יחליט סופית בן שמעון מי מבין שני השוערים - חיימוב או דני עמוס - יפתחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully