וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא הרשים את אלישע לוי, גדיר לא כשיר לליגה

30.12.2010 / 18:56

הגנאי יישאר במכבי חיפה, אלא אם יימצא קשר טוב יותר. המאמן: "יאיא ופיליאבסקי טובים, נראה מי יבוא". גדיר ינותח

הקשר סיידו יאיא הרשים את המאמן אלישע לוי במשחק ההפסד היום (חמישי) של מכבי חיפה 1:0 למכבי תל אביב, ונראה שיישאר בחודש ינואר, אלא אם כן המאמן ימצא ברגע האחרון שחקן טוב יותר. לגבי אנדריי פיליאבסקי, המאמן עדיין מנסה למצוא בלם, אבל כל עוד לא נמצא כזה האוקראיני ימשיך עם הקבוצה. "שניהם שחקנים טובים, אבל ההחלטה הסופית תלויה מאוד במי יגיע לקבוצה. אחרי שנדע, נקבל החלטות סופיות", אמר המאמן לוואלה! ספורט לאחר המשחק. בנוגע לבלם האיסלנדי הבינלאומי, רגנר סיגורסון, אין כל התקדמות בשבועיים האחרונים.

על ההפסד למכבי תל אביב אמר אלישע לוי: "לא הייתה אווירה, אבל זה לא יכול לשמש כתירוץ. היינו מאוד דומיננטיים במחצית הראשונה, אבל לא הגענו למספיק מצבים. במחצית השנייה ובהארכה לא היינו טובים ולא הייתי מרוצה, בעיקר בכל הקשור להתקפה. אני מקווה שהמשחק הזה יכניס אותנו לעניינים וניראה טוב יותר במשחק הבא".

השוער אמיר רדרי, שהיה מהטובים בשורות הירוקים, אמר בסיום: "אנחנו מאוכזבים, לא נעים להפסיד משחק כזה, במיוחד כשזה רבע גמר גביע הטוטו. המשחק היה שווה כוחות, אבל לא השכלנו לכבוש ובסוף חטפנו גול. קולמה ובוקולי, שהם שחקנים מאוד חשובים אצלנו, נפצעו ונשארנו בלי קשר טבעי במרכז במחצית השנייה, ולכן גם היינו פחות טובים".

לקראת יום שני הוסיף אדרי: "אמנם לא שיחקנו היום עם ההרכב הראשון, אבל בשני נבוא אחרת. יש לנו העונה ביש מזל בכל נושא הפציעות ואני מקווה שכום יחלימו כמה שיותר מהר. אני מאחל לניר דוידוביץ' הצלחה במשחק הליגה ביום שני. אני מפרגן לו ומעריך אותו מאוד. ביום שני תהיה אווירה, יהיה קהל וזו אופרה אחרת לגמרי".

בענייני פציעות: החלוץ מוחמד גדיר יעבור כנראה ניתוח לפני המשחק ביום שני בליגה ולכן לא יהיה כשיר למפגש השני השבוע מול מכבי תל אביב. גוסטבו בוקולי, שהוחלף בגלל כאבים בגבו, נבדק ויהיה כשיר למפגש. ג'ון קולמה אמור גם הוא להיבדק לאחר שהוחלף במחצית על ידי בוקולי. כפי שפורסם הבוקר, ניר דוידוביץ' אמור להיות כשיר למשחק ויפתח בשער. ליאור רפאלוב ופיטר מסיללה לא יהיו בסגל בשל פציעות ונראה כי עידן ורד יפתח ב-11, יחד עם יניב קטן שלא שיחק היום. טאלב טואטחה, שפתח את המשחק בצורה טובה ונחלש בהמשך, ימשיך לאייש את עמדת המגן השמאלי.

אכזבה מסויימת נרשמה מהיכולת של החלוץ ולדימיר דבאלישווילי, למרות שכרגע הוא נמצא בראש רשימת הכובשים של הקבוצה (חמישה בליגה, שניים בגביע הטוטו). דבאלישווילי כבש אמנם שני שערים בארבעת המפגשים האחרונים בליגה, אבל חיפה הבקיעה בהם עשרה שערים והוא רחוק מלהציג את היכולת מהעונה שעברה. חיפה טרם קיבלה הצעות על הגאורגי ולפיכך נראה שיישאר בקבוצה, מה גם שעדיין לא הגיע חלוץ אחר.

שחקני הקבוצה ועובדי המועדון ישתתפו הערב בחתונת בנו של המנכ"ל, איתמר צ'יזיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully