וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדר ברמן מתעניינת בערן זהבי

30.12.2010 / 19:20

יחד עם זאת, לקשר אין סעיף יציאה בינואר ונראה שהוא ימצא קבוצה באירופה רק בקיץ. איתי שכטר ערך אימון מלא והצטיין

נציגים מטעמה של ורדר ברמן הגרמנית הביעו עניין בימים האחרונים בערן זהבי, אבל בחוזהו של הקשר אין סעיף יציאה בינואר ואם לא תגיע הצעה גבוהה, הוא לא ישוחרר. זהבי עצמו מודע לכך שהסיכויים שיעזוב לאירופה כבר עכשיו קטנים, אך הוא מקווה שבקיץ הוא יעשה זאת.

עוד בהפועל תל אביב: הקבוצה עדיין לא קיבלה החלטה האם לשחרר את דני בונדר. היום (חמישי) נערכה פגישה נוספת בין המגן הימני של הקבוצה יחד עם סוכנו גלעד קצב לבין משה הראל, ובו ביקשו השניים מהראל פעם נוספת לשחרר את השחקן לטובת קיריליה סובייטוב הרוסית.

התשובה שקיבלו השניים מהראל היא שכרגע אין עוד החלטה, אבל הבטיח שראשי המועדון ידונו בשאלה האם לשחרר אותו ויקבלו החלטה סופית האם לשחרר אותו לאחר המשחק בשבת נגד הפועל חיפה. במידה ובונדר יעזוב, הוא צפוי להרוויח סכום גבוה בהרבה ממה שהוא משתכר כיום בהפועל תל אביב. כיום משתכר בונדר כ-30 אלף דולר, כאשר ההצעה הרוסית עומדת על כחצי מיליון דולר לארבע שנים.

בתוך כך, איתי שכטר ערך היום אימון מלא והוא צפוי להשתלב במשחק נגד הפועל חיפה ביום שבת. החלוץ נראה רעב ושחקני הקבוצה ציינו כי היה לו אימון מצוין. לעומת זאת, אביחי ידין שבעצמו חוזר מפציעה, לא הראה יכולת טובה ובאמצע האימון אלי גוטמן העביר את חולצת ההרכב ממנו לסלים טועמה, כשערן זהבי תופס את מקומו במרכז הקישור. התוצאה הייתה שבתוך שתי דקות שחקני ההרכב הראשון כבשו שער ונראה שגוטמן מתלבט בין ידין לטועמה.

התלבטות נוספת אצל המאמן היא בעמדת המגן הימני, בין בונדר לעומרי קנדה. גליל בן שנן יפתח בין הקורות במקומו של וינסנט אניימה, שנמצא בניגריה לרגל חתונת אחיו.

(עדכון ראשון: 14:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully