וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "הכסף היה נחוץ לקבוצה שלנו"

הדס גרינברג

30.12.2010 / 11:56

במכבי נתניה היו מאוכזבים מההדחה מגביע הטוטו, עוד מהמאמן: "אני רק יכול לבוא לשחקנים בביקורת על הטעויות שעשו"

אכזבה רבה קיימת במכבי נתניה אחרי ההדחה מגביע הטוטו לאחר ההפסד 4:2 ברבע הגמר לבני יהודה. במועדון התייחסו ברצינות למפעל וכאבו את העובדה שפספסו אפשרות להכניס 150 אלף שקל נוספים אם היו מעפילים לחצי הגמר, כשאת המפעל הם סיימו עם סכום של 250 אלף שקל.

"הכסף היה מאוד נחוץ לקבוצה שלנו", הבהיר ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה, שירד מאוכזב. "היו לנו שני שחקנים פצועים בהארכה וחמישה חילופים לא הספיקו. עשינו טעויות שצריך לנתח אותן ולדאוג שלא יחזרו. אני מאמין שלקראת בית"ר ירושלים נצליח להרים את השחקנים". על היכולת של שחקניו הוסיף המאמן: "אני לא יכול להאשים את השחקנים, הם השתדלו וחזרו פעמיים מפיגור. אני רק יכול לבוא אליהם בביקורת על טעויות שעשו".

הבלם לאוניד קרופניק, שאיבד את מקומו בליגה, קיבל את ההזדמנות אך הציג יכולת חלשה שגרמה לעטר להחליף אותו כבר במצית ולהשיב את הקפטן אוראל דגני במקומו במרכז ההגנה. גם דגני, שעובר תקופה לא טובה, הציג יכולת חלשה שכללה את הכשלתו של אסי בלדוט בדקה ה-102 ברחבה והביאה לפנדל שנשרק נגד נתניה. מנגד, בקבוצה היו מעודדים מחוליית ההתקפה בזכות השערים של פיראס מוגרבי ועומר פרץ, כמו גם מהמשחק הטוב של קובי דג'אני, שסיים עם בישול.

בסיום המשחק חזר והדגיש עטר את הרצון להתחזק בשחקן או שניים לחולייה ההתקפית, כשבינתיים נמשכים המאמצים למצוא את החיזוק המיועד כאשר הצוות המקצועי מעדיף שחקנים המוכרים למערכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully