וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמך: ההסכם בין טוברוק להפועל פ"ת לגבי ביטון נחשף

30.12.2010 / 12:10

הסעיף שמשחרר את ביטון, אופן ניהול המו"מ וחלוקת הרווחים ממכירת ארבעת המושאלים הכל על ההסכם בין המועדונים

חשיפת פרטי ההסכם של דודו ביטון עם הפועל פתח תקוה לפני קצת יותר מחודשיים יצרה דילמה מעניינת. מצד אחד, הפועל פתח תקוה נהנתה העונה ממלך השערים של ליגת העל עד כה, שכבש 12 מתוך 13 השערים שכבשו שחקני הקבוצה (השניים האחרים עצמיים). מצד שני, עזיבתו הצפויה עשויה להיות קריטית עבור המועדון.

החוזה שנחתם בין הפועל פתח תקוה לטוברוק בתחילת העונה הגיע לאחרונה לידי וואלה! ספורט, והוא מפרט בתוכו לא רק את ההסכם עם ביטון, אלא גם את שאר ההסכמים עם שלושת שחקני הקבוצה – הקשר רפי דהן, המגן ניסן אלקלעי והחלוץ אלון תורג'מן, שהפכו העונה לשחקנים לגיטימיים בקבוצה של יובל נעים, והושאלו ללא תמורה מצד המועדון לארבע שנים.

ההסכם, שנחתם בין העמותה לניהול כדורגל בפתח תקוה ונציגה של טוברוק, עו"ד אלדד אהרוני, נפתח בהתחייבות של פתח תקוה "להפקיד בבקרה את חוזי השחקנים עבור כל שנותם בקבוצה, אחרת היא תפצה את טוברוק", במאות אלפי שקלים. הסעיף הזה נגנז בהמשך בהסכמת שני הצדדים וטרם נקבע סכום פיצוי אחר. על פי שאר פרטי ההסכם , פתח תקוה תרוויח 25 אחוז ממכירת שלושת השחקנים הללו בעתיד וכפי שכבר פורסם במסגרת חשיפת שאר פרטי ההסכם לפני מספר שבועות, חמישה אחוז ממכירת ביטון לקבוצה באירופה בינואר הקרוב או לקבוצה ישראלית בשלב מאוחר יותר.

"פתח תקוה תקבל מדי תחילת עונה את טופס ההשאלה מטוברוק עבור השחקן רפי דהן/ ניסן אלקלעי/ אלון תורג'מן", מפורט לגבי שלושת השחקנים פרט לביטון. "ההשאלה הינה ללא תמורה, ובכל מקרה של מכירת/השאלת השחקן על ידי הפועל פתח תקוה במהלך חוזהו יתחלק הסכום שיתקבל מהקניה באופן הבא: 75 אחוז לטוברוק, 25 אחוז להפועל פתח תקוה".

לגבי ביטון נכתב: "הפועל פתח תקוה תקבל טופס השאלה עבור השחקן מדי תחילת עונה בתקופת חוזהו של ביטון בהפועל פתח תקוה". סעיף אחר מפרט: "ההשאלה מטוברוק הינה ללא תמורה. השחקן יוכל לצאת להיבחן בחו"ל במקרה של הצעה קונקרטית, במהלך התקופות הרלוונטיות באירופה". הסעיף האחרון בהסכם מפרט כי "בכל מקרה של מכירת/ השאלת השחקן לקבוצה בישראל או באירופה, תהיה טוברוק באמצעות אריק איזיקוביץ', מעורבת בפרטי המשא ומתן. הפועל פתח תקוה תקבל סך של חמישה אחוז מכל עסקת מכירה/השאלה".

אסוס עדיין לא מתאמן

בינתיים, הקשר ג'ונתן אסוס עדיין לא מתאמן עם הקבוצה בגלל מתיחה בשריר והוא בספק למשחק מול הפועל אשקלון ביום ראשון. השחקן קיבל הוראה לנוח שלושה ימים ונראה כי יחזור לאימונים מחר.

המאמן יובל נעים עדיין מנסה לגייס שחקני רכש, זאת על אף ההחלטה שלא להחתים שחקנים נוספים פרט למחליף של דודו ביטון. בקבוצה ציינו כי השיחה עם נעים בנושא הזה התנהלה באווירה חיובית וכי כל הפרטים בין הצדדים לגבי מדיניות הרכש, לקראת חודש ינואר, מסוכמים. כזכור, בין היתר הוזכרו שמם של שחקני אשדוד, עידן שדה ועידן ציון, ולאחרונה פנתה הקבוצה לעירוני ראשון לציון והתעניינה לגבי החלוץ דיויד גומז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרטי ההסכם בין הפועל פתח תקוה לטוברוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully