וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חלוצים זרים יגיעו להיבחן בבני סכנין

30.12.2010 / 16:13

מורזאייב מקירגיסטן ואזורוב מבולגריה ינסו להרשים את דראפיץ'. דנלאקי שוחרר. טל חן ייפגש עם אבו סלאח בראשון

בבני סכנין מנסים להרגיע את הרוחות בימים האחרונים ואתמול (רביעי) קיימה הנהלת הקבוצה פגישה אצל ראש העירייה מאזן גנאים שבה התקבלו מספר החלטות, כשאחת מהן לקיים שיתוף פעולה מחדש בעקבות סכסוכים שהיו בהנהלה. בסכנין יעשו מאמצים גדולים לשיתוף העירייה להגדיל את התקציב של המועדון ולמצוא מקורות מימון להחתמת שחקנים.

מעבר לכך, הוחלט בסכנין כי עד ה-8 לחודש לאחר משחק הליגה הבא מול מכבי נתניה, ישוחררו מספר שחקנים על פי החלטת המאמן סלובודאן דראפיץ', כשמי שכבר הוחלט כי יעזוב הוא כריסטיאן דנלאקי ובמקומו תנסה סכנין למצוא זר אחר. דנלאקי מצטרף לדריאן מאטיץ' ודריו זאהורה ששוחררו.

בלי קשר, למרות פרסומים שטל חן סיכם את תנאיו בהפועל רמת גן, הבלם אמר היום: "מבחינתי אני נשאר בסכנין. אף אחד לא הודיע לי שאני משוחרר ואם ישחררו אותי, אני לאו דווקא אלך להפועל רמת גן. גם הפועל פתח תקוה וגם מ.ס. אשדוד הביעו התעניינות". בכל מקרה, חן ייפגש עם היו"ר אבו סלאח ביום ראשון ולאחר מכן תצא הודעה אם הוא נשאר. אם הבלם יציג הצעה שקיבל מקבוצה אחרת, נראה שאבו סלאח לא יעמוד בדרכו.

שני חלוצים יגיעו להתרשמות בקבוצה. מדובר בחלוץ מירלאן מורזאייב בן ה-20, לו יש 5 שערים ב-14 הופעות בנבחרת קירגיסטן. בין השאר שיחק מורזאייב בלוקומוטיב מוסקבה. גם קונסטנטין אזורוב (25, 1.85 מ'), חלוץ בולגרי שמשחק כיום במיניור פרניק ובעברו שיחק בליטקס לובאץ' וצסק"א סופיה, אמור להיבחן, כשהיום הוא ינחת ויצטרף לאימונים כבר מחר.

(עדכון ראשון: 11:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully