וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שי חדד יפתח כמגן ימני

30.12.2010 / 13:40

ראובן ודסה ייעדרו נגד מכבי נתניה, ריקן יפתח בקישור האחורי. מלמיליאן ניסה להרגיע את יבואה. דה אולייברה יגיע למבחנים

מאמן בית"ר ירושלים אורי מלמיליאן התחיל היום (חמישי) בהכנות למשחק נגד מכבי נתניה בשבת בטדי. למלמיליאן ישנו חור בעמדת המגן הימני עקב הרחקתו של ליאור ראובן במשחק גביע הטוטו והיעדרותו של אלי דסה השוהה בטירונות. למרות זאת, דסה צפוי להשתחרר למשחק בסוף השבוע ואמור להיות בסגל. היום תירגל המאמן את שי חדד בעמדה ונראה כי זה הכיוון בעמדה זאת לשבת.

אבי ריקן, שקיבל הרבה עידוד מחבריו לאחר שהיה שפוף בעקבות החמצת הפנדל בגביע הטוטו, תורגל ליד קובי מויאל בקישור האחורי. מויאל עצמו סוחב פציעה מהמשחק ובקבוצה מקווים כי הוא יהיה כשיר למשחק. גם תומר בן יוסף, שנפגע בברך במשחק גביע הטוטו, פרש במהלך האימון לטיפולים אך ההערכה היא כי הוא צפוי להיות כשיר.

מלמיליאן העיר לשחקנים מספר פעמים על הקצב של האימון ולסמואל יבואה אמר: "רגוע, רגוע, הגולים שלך יבואו, אני סומך עליך". מלמיליאן אף העיר למספר שחקנים בכירים על משחק הליגה האחרון נגד קרית שמונה ואמר להם כי הוא רוצה לראות קבוצה יותר דומיננטית ויוזמת. "לא נוכל לנצח עוד פעם ככה" אמר מלמיליאן.

המגן השאמלי הארמני, אטראק אנדרקיאן, אמור להגיע היום ולהתחיל ממחר להיבחן בקבוצה. למרות שבתחילה התעסקה הקבוצה בנסיונות להתחזק בבלם וחלוץ, בעקבות העזיבה של כריסטיאן אלברז והעזיבה הצפויה של דריו פרננדס, מלמיליאן מעביר מסרים בימים האחרונים לפיהם הקבוצה זקוקה לחיזוק נוסף גם בקישור וייתכן כי ידרוש לחפש קשר אחורי נוסף לקבוצה.

הבלם הברזילאי ליאונרדו מאטוס דה אוליביירה (24), המכונה 'ליאו באהיה', ינחת למספר ימי מבחן בבית"ר ירושלים. הבלם שמשחק בקבוצת פראיינסה מהליגה השלישית בפורטוגל ביקש לעזוב את המועדון לאחר שלא זכה למספיק דקות משחק. מדובר אמנם בשם לא מוכר ובשחקן זול מאוד, שחוזהו עד לסיום העונה צפוי לעמוד על כ-50 אלף דולר בלבד, אך בבית"ר מאמינים כי בעתיד יהיה שווה הרבה יותר. אם השחקן יחתום בבית"ר, המועדון לא יצטרך לשלם עליו דמי מעבר, משום שהוא מחזיק בכרטיס השחקן שלו.

עדכון ראשון: 9:04
עדכון אחרון: 13:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully