וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט פארב נקנס ב-50 אלף דולר

29.12.2010 / 22:58

ה-NFL לא הגיעה לממצאים בפרשת ההטרדה וקנסה את פארב בשל חוסר שיתוף פעולה. גרארד בחוץ, כנראה גם האסלבק

ברט פארב סירב לשתף פעולה עם ה-NFL בחקירה בפרשת ההטרדה המינית של ג'ן סטרג'ר, וכעת הוא ישלם. הקוורטרבק של מינסוטה קנס בגובה 50 אלף דולר. הליגה לא הצליחה להגיע לממצאים מחקירתו של השחקן, והחליטה כי ייענש דרך הכיס. כזכור, האתר "דדספין" חשף כי לפני שנתיים, בהיותו שחקן ניו יורק ג'טס, פארב הטריד, לכאורה, את סטרג'ר, אז כתבת הקווים של הקבוצה, ואף שלח לה תצלום של איבר מינו ב-SMS. פארב הודה כי אכן יצר קשר עם סטרג'ר, אולם הכחיש כי שלח את התמונה המפלילה והמדובללת.

עם זאת, בליגה אישרו כי "לא יכולנו להגיע למסקנות חותכות באשר לפרשה", והקנס לפארב הוא בבחינת סוג של פשרה. "לא הצלחנו להוכיח שפארב שלח את התמונות", אמר הקומישינר רוג'ר גודל, "ואין גם הוכחות שהשניים נפגשו".

לג'קסונוויל צפוי ביום ראשון משחק מכריע ביוסטון, אולם היא תיאלץ לעלות לרילאיינט סטדיום בלי דייויד גרארד. הקוורטרבק פצוע באצבעו, ויחמיץ גם את המשחק הראשון בפלייאוף, אם יעלו אליו הג'אגוארס. ג'קסונוויל חייבת לנצח ולקוות למעידה ביתית של אינדיאנפוליס מול טנסי. טרנט אדוארדס יפתח במקום גרארד בג'קסונוויל, שממשיכה לסבול גם מהפציעה של מוריס ג'ונס דרו.

גם בסיאטל המצב לא פשוט. מאט האסלבק פצוע בירכו ובספק גדול להתמודדות המכריעה מול סט. לואיס. צ'רלי וייטהרסט צפוי לתפוס את מקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully