וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בהפועל ירושלים בין סולומון לריץ'

29.12.2010 / 21:49

מקורבים לקבוצה טוענים כי השחקנים מצויים בנתק, קטש אף ארגן פגישת פיוס. גורם במועדון: "יש בעיה חברתית". בירושלים הכחישו את הסיפור

זה לא היה פשוט, בוודאי לא כמו שמאמן הקבוצה, עודד קטש, היה רוצה שזה יהיה, אבל הערב (רביעי) השיגה הפועל ירושלים ניצחון בשמינית גמר גביע המדינה עם 75:83 על הפועל עפולה מהליגה הלאומית. אלא שלמרות העלייה לשלב הבא והניצחון שהשכיח מעט את ההפסד לאשדוד וההדחה מהיורוקאפ, נודע לוואלה! ספורט כי הצרות בירושלים עוד רחוקות מלהיפתר.

מקורבים לקבוצה טוענים כי קיימת מתיחות בין וויל סולומון וג'ייסון ריץ'. על פי אותם מקורות, שני הגארדים נמצאים בנתק ולא מדברים כמעט זה עם זה, והמתיחות בין השניים גברה בשבועיים האחרונים. עודד קטש, הער להשפעה החברתית השלילית שיש לנתק על הקבוצה, מקיים באחרונה שיחות בין הצדדים בכדי לגשר ביניהם, כמו גם שיחות אישיות וקבוצתיות, בניסיון לגבש את הסגל. קטש אף ארגן פגישת פיוס משולשת יחד עם סולומון וריץ', בתקווה להרגיע את היחסים ביניהם. "יש בעיה חברתית בקבוצה וזה מפריע, כי מדובר בשני שחקנים דומיננטיים", אמר גורם בקבוצה.

יש לציין כי בתקופה האחרונה הציגה הפועל ירושלים יכולת משחק חלשה ומשחקים המאופיינים בחוסר יציבות, ולא ברור כרגע האם המתח השורר בין סולומון לריץ' הוא אחד הגורמים שהשפיעו מקצועית על הקבוצה. מהקבוצה נמסר בתגובה: "שטות אחת גדולה. מעבר לזה לא ראוי שנתייחס לדברים שקריים אלו".

מאמן הקבוצה, עודד קטש, התייחס בסיום משחק הניצחון על הפועל עפולה למצב הקבוצה, ואף זרק רמז לסערה המתחוללת מתחת לפני השטח. "קרה איזה תהליך בשבועות האחרונים והיינו במשבר, כמו קבוצה פצועה. זה משפיע על הרבה דברים במשחק שקשורים למגרש ומחוץ למגרש", אמר קטש. "הדבר הכי טוב שקרה לנו זה שיוגב חזר והוא בכושר סביר. יש לנו משחק קשה מאוד מול מכבי תל אביב במחזור הבא ואני מקווה שכבר ממחר יהיו לנו 10 שחקנים ונוכל לצאת לדרך חדשה. אין לי ספק שעם החזרה של בריאן רנדל ויוגב נוכל לצאת מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully